Reviews are written by customers after their visit.

4,3
443 reviews

Filter reviews

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Ik kan me totaal niet vinden in de negatieve pedicurerecensies. Dit was mijn eerste bezoek. Sergio toverde mijn "klauwtjes" om in damesvoeten. Hij spreekt nog geen Nederlands, maar doet zijn werk prima. Ik was verrast met het volume van de muziek in de salon. FunX als radiostation is altijd gezellig, maar een tandje zachter had ook gemogen. Personeel was beleefd, vriendelijk en babbelt graag met elkaar. Mijn behandeling: microdermabrasie. Meerdere behandelstoelen naast elkaar verbaasde me. Mijn voorkeur gaat uit naar iets meer privicy. Ik ben gewend voor en tijdens mijn behandeling uitleg te krijgen over de treatment. Dit kwam pas achteraf. De omschrijving van de behandeling benoemt het verwijderen van onzuiverheden. Dit is niet gedaan. In plaats van een dagcreme, kreeg ik aan het eind een verzorgende huidolie. Ik ben niet ontevreden. Ik had andere verwachtingen. Voor de pedicure kom ik terug!
Persoonlijk houd ik van privacy, bij deze behandeling lig je met meerdere personen naast elkaar. De reiniging hield alleen het gezicht wassen in en 1 medewerker behandelt meerdere personen tegelijk. Vond het geen prettig ervaring al zal de behandeling opzich best prima zijn. Een volgende behandeling zou ik ergens anders laten uitvoeren.
Fijne nieuwe salon, inrichting is erg mooi en de zaak is hygiënisch, daar hou ik van! Ik werd direct netjes begroet, en kreeg wat te drinken. Helaas was er een miscommunicatie van mijn behandeling. Ik had de dag voor mijn pedicure gebeld om te reserveren. Er werd mij verteld dat dit niet nodig was, en dat het op inloop ging. Uiteindelijk bij het aanmelden nogmaals aangegeven dat ik voor pedicure kwam. Er werd mij vervolgens verteld dat er enkel op maandag en woensdag pedicures werden gedaan (dit was mij telefonisch niet verteld) en dat de dame in kwestie dacht dat het om een manicure ging (frappant, want ook dat is nooit doorgegeven). Niemand kwam uiteindelijk met een oplossing. Ik ben vertrokken maar heb uiteindelijk gebeld omdat het mij toch niet lekker zat, en de vraag hoe dit opgelost ging worden. Toen kon ik toch wel geholpen worden. Erg slordig en jammer dat ik eerst 'boos' moest worden om geholpen te worden. Onnodig. Het is een zeer nieuw en jong team, dus met goede communicatie en leiderschap zal dit in de toekomst niet meer voor moeten komen.
Super salon! 2e keer nu al en weer helemaal tevreden.
Helemaal leuk, schoon en relaxed. Gellak was voor mij voor het eerst en het ziet er prachtig uit. Ik geef zo'n behandeling binnenkort ook aan iemand anders kado en ik kom terug.
11
1
11
12
13
66
13