Nathalie als persoon heb ik als prettig ervaren.
De Milu-treatment is prima bevallen. Ik zag resultaat.
Haar hondje Bo was in de salon. Ik vind dit niet erg, omdat ik zelf een kat heb. Ze vraagt ook of het hondje mag blijven. Het hondje buiten de salon laten en de klant vragen of hij binnen mag komen, is beter. Maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die niets met dieren hebben of een hond in de salon vies vinden. Zelfs als ze een vermoeden hebben, kan dit al verlies van een klant tot gevolg hebben. Eigenlijk hoort het niet. Denk aan de hygiëne. In een winkel komen in principe ook geen dieren.
In de mail werd vermeld dat de Milu-treatment 1 uur zou duren. Daar had ik me ook op verheugd. De afspraak was om 14.00 uur. Tegen 14.00 uur liep ik binnen, om 14.45 uur zat ik weer in mijn auto. Tot mijn verbazing had het bezoek met alles erop en eraan 45 minuten geduurd. Ik was verrast in negatieve zin. Afspraak is afspraak. Toen ik wegging was er al een andere klant aanwezig zodat ik niet om uitleg kon vragen. Ik bleef met een ontevreden gevoel achter.
Een klacht is een gratis advies.
Treatment by Nathalie•Classic Facials
Gerrie•over 6 years ago
Super!
Treatment by Nathalie•Classic Facials
Ilona•over 6 years ago
Heerlijke behandeling !👍🏼
Treatment by Nathalie•Classic Facials
Mona•over 6 years ago
Ik had een driedaags congres van de vereniging voor cognitieve gedragstherapie in hotel Koningshof. Een inspirerend congres met ook leuk feest. 3 dagen weg van huis voor bijscholing wat voelt als feestje. Een schoonheidsbehandeling bij de 8 schoonheden raad ik al mijn collega’s aan. Maakte het feest heeel compleet. Volgend jaar kom ik weer. Dank!