om 11 uur had ik samen met mijn dochter een afspraak. daarvoor had ik nog geappt met de kapster. ik was blijkbaar haar eerste klant van de dag want heb nog een kwartier moeten wachten voordat ze kwam. Het scheen ook iemand anders te zijn dan waarmee ik geappt had omdat zij niet meer kwam. maar daardoor had die deze kapster wel 2 klanten tegelijk,geluk bij ongeluk is die andere persoon niet komen opdagen. wij stonden om half 1 weer buiten met heel mooi haar! Kapster kon niet heel goed nederlands maar was erg vriendelijk en heeft mij ook nog heel goed advies gegeven over het verzorgen van ons haar.
Styled by Nancy
Anonymous•over 6 years ago
Vreselijk! Ten eerste was ze op de telefoon toen ik kwam en bleeft op de telefoon tijdens de wassen. Helemaal de klanten negeren. Ik wil mijn haar alleen maar WASSEN, knippen en föhnen maar tijdens de wassen heeft ze een product gebruikte die ik geen flawe idee heb wat het is, waarschijnlijk een smoothing product zeker niet normaal shampoo, dat mijn haar volledig beschadigde! Ik realiseerde me alleen de volgende dag toen mijn haar ruw en vallend was. Haar is compleet kapot. NOOIT MEER
Styled by Nancy
Daiane Piva•over 6 years ago
Show venue reply...
Ik kwam voor een balayage ik legde nog duidelijk uit gehele blonde stukken van me haar wil ik zo hebben, de mevrouw had alleen een paar grote plukken van me haar gedaan..