Hair & Beauty Bar Haarlem Reviews

Generaal Cronjéstraat 93, 2021JD Haarlem

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,6
1173 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Leuk
Aardig en ervaren.
Ik heb weer erg genoten van mijn bezoek aan de Hair and Beauty Bar! Mijn haar ziet er weer mooi, fris en gezond uit. Ik vind het altijd gezellig om met de vrouwen te kletsen. Ze zijn lief en betrokken. Niet noodzakelijk voor een goed salon, maar altijd leuk. Tot over 6 weken weer!
Op 25-02-2018 ben ik in de salon geweest. Via treatwell had ik balayage + toner, knippen + wassen en stiling, wenkbrauwen epileren en verven geboekt. Klantbeleving: matig. Het was rustig in de salon en de verf moest in trekken dus ik zat een halfuurtje te wachten. De kapsters hadden onderling een hoorbaar gesprek over hun financiele situaties. Ik voelde mij hier erg ongemakkelijk bij. Ik heb het gevoel dat er niet voldoende naar mijn wensen is gevraagd / geluisterd. Deskundigheid: matig. Ik had een foto bij me hoe ik mijn haar graag wilde.(donkere uitgroei, lichte punten en het geheel was assig) De dame die mij hielp vond mijn haar dusdanig beschadigd en vertelde mij dat ik het kapsel van de foto uit mijn hoofd moest zetten. Vervolgens gaf zij mij advies; highlights en daarover heen een toner om de warme gloed eruit te halen. Na het uitspoelen was een groot gedeelte van mijn haar naar mijn mening ‘warmer’ (rood/oranje) dan mijn verwachting. De kapster bood aan om mijn haar nog een keer te wassen, zodat de gedeeltes die wel assig waren minder assig zouden worden. Knippen: zeer onzorgvuldig. Omdat er krullen gemaakt zijn in de salon kon ik het knippen niet goed beoordelen. Nadat ik mijn haar had gewassen en gedroogd zag ik dat mijn onderste laag kort is geknipt en de lagen die erover heen vallen was niks mee gedaan. Die zijn nu langer als de onderste laag. Ook hangen er nog plukjes uit die langer zijn. De voorkant is geknipt, waarvan een kant langer is dan de ander. Prijs/kwaliteit: ik moest €116 betalen. Dit vind ik niet in verhouding staan met de kwaliteit en proffesionaliteit die geleverd is. Klacht afhandeling: ik heb de kapsalon gebeld op dinsdag en woensdag omdat er dan iemand aanwezig zou zijn die mij kon helpen. Die persoon was er dinsdag niet en woensdag kwam zij niet aan de telefoon. Het bovenstaande heb ik gemeld aan de kapster die mij ook geholpen heeft in de salon. De bedrijfsleidster vond het niet nodig om mij te spreken schijnt. De dame die mijn haar gedaan heeft mocht het zelf oplossen. Er is aangeboden om mijn haar ‘na te lopen’ op het gebied van knippen maar daarvoor heb ik vriendelijk bedankt. Over het feit dat ik ontevreden en teleurgesteld ben over de kleur is alleen gezegd dat het komt door mijn vorige kapper. De kapster ging met mij in een ‘welles-nietes’ discussie over of zij wel of niet gemeld zou hebben dat mijn haar zo warm zou zijn na het kleuren. Wenkbrauwen: hier heb ik vanaf gezien omdat ik hoorde dat de kapster tegen een klant aan de telefoon zei dat de schoonheidsspecialiste voorlopig niet zal werken. Ik wilde mijn wenkbrauwen niet laten doen door de kapster. Conclusie: 2 van de 5 sterren. Ik ben €116 kwijt aan een kapsel waar ik niet tevreden mee ben en niet bij mij past.
Show venue reply...
Vriendelijk personeel, goed geknipt. Kom zeker terug.