Hair & Beauty Salon LINA Reviews

Oslostraat 2, 3543KD Utrecht

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,3
109 reviews

Filter reviews

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Ik ben netjes geknipt en mijn wenkbrauwen zijn goed geëpileerd. De dames deden erg hun best om een gezellig praatje aan te knopen en interesse te tonen. Ik kreeg een uitgebreide haarwassing met drie soorten spoelingen. Tevens werd mijn haar gepolijst tijdens het drogen om het model beter te laten zien. Dit alles gebeurde snel, maar zorgvuldig. Mijn wenkbrauwen werden met touwtjes gedaan, en erg snel. Ik kreeg goed advies over hoe ik de geïrriteerde huid daarna kon verzorgen (heb ik altijd bij epileren) en wat ik nog meer met mijn wenkbrauwen kan doen. De kapster viel details goed op en hield veel rekening met het behouden van mijn haarlengte, ook al had ik veel dooie haarpunten. Ik ben erg tevreden!
Ik ben zeer goed ontvangen door de dame van de salon. Ondanks dat ik mijn wimpers eerst elders had laten doen en zij dit moest corrigeren ben ik zeer kundig, bekwaam en professioneel behandeld. Super aardige vrouw met goede adviezen.
Super lieve mensen. Maken gezellig een praten en heb hele mooie wimperexstentions. Ik heb m'n nieuwe vaste salon gevonden!
Fantastisch geknipt, ik heb mijn nieuwe kapper gevonden.
Allereerst, ik ben erg tevreden over het resultaat, dus op basis hiervan zou ik deze salon aanbevelen. Waar ik echter ontevreden over ben is de prijs. Ik had van te voren online betaald voor de behandeling. Echter stonden er 'vanaf' prijzen op de website, en aangezien ik lang en dik haar heb, wist ik dat de kosten hoger zouden zijn dan al betaald. Maar toen ik na het knippen en de highlights af wilde rekenen, moest ik bijna 80 euro bijbetalen. En dit kwam niet door de 'vanaf' prijzen, maar blijkbaar had ik ook een 'spoeling' gehad, zonder dat dit ooit met mij overlegd was. Nogmaals, het eindresultaat is goed, daar is mijn kritiek niet op gebaseerd. Maar als salon zou ik additionele behandelingen wel eerst even met de klant overleggen en zelfs van te voren een kostenplaatje opmaken. Daarnaast had de salon geen tijdschriften, en werd ik pas in het laatste halve uur (van mijn 4 uur durende afspraak...) gevraagd of ik koffie wilde, dat zou ook beter kunnen.
11
1
11
12
13
16
13