Net zoals de vorige keer vond ik de kappersbehandeling niet echt een leuke ervaring. Dit keer was het nóg erger: Bij binnenkomst werd er raar opgekeken dat ik via Treatwell had geboekt. De eerste vraag die mij werd gesteld was of ik voortaan niet meer via Treatwell wil boeken want dat kost hen geld. Ok??? Leuke binnenkomst. Daarna is er geen woord uitgewisselt en voelde ik mij nogal niet welkom.
Het 'probleem' is een beetje dat de kappers wél goed knippen. Maar ja, sfeer en vriendelijkheid wilt ook wat. Hierdoor heb ik besloten om een andere kapper te overwegen. Jammer, want dit had niet gehoeven.
Styled by Kapper / kapster•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 7 years ago
Bij binnenkomst werd er wat gek en negatieve toon op mijn gemaakte boeking via treatwell gereageerd. Vervolgens werd ik geknipt door een medewerker, die vooral heel gestressed overkwam, hoewel de enige andere klant met haarkleuring zat te wachten. De behandeling was vooral was-was-knip-knip-klaar&doei en ik stond met 20-25 minuten weer buiten. In de tussentijd had de medewerker amper meer gezegd dan dat ik mijn thee kon drinken (terwijl hij met zn voet zat te tikken tot hij weer verder kon) en hoeveel ik eraf wilde hebben.
Lang verhaal kort: Goed geknipt, maar het sociale aspect en prettige omgeving ontbrak.