Hele goeie service en super blij met resultaat.
Vraagt ook continu of het goed is of ik iets ander dhr van wil maken. Heel fijn
Amazing as always, thank you and see you soon 🩷
Fijne salon en goed advies gekregen!
Kübra is supergoed met kinderen en stelt ze op hun gemak. Daarnaast denkt ze ook super goed mee en geeft haar eerlijke mening.
Was weer helemaal naar wens!
Show more reviews...