Eerste keer bij Maud geweest, super leuke zaak, gezellig en vriendelijk personeel. Bespreken alles netjes door, ook de kosten worden vooraf doorgegeven. Ik ben tevreden met mijn kapsel/haar al is het niet helemaal wat ik wilde. Dit heb ik ook met de kapster besproken. Ondanks dat heb ik een vervolgafspraak gemaakt. Alle vertrouwen in dat het dan wel 100% naar mijn zin is ☺️
Carla•7 months ago
Verified review
Great experience. Maud listens and did a brilliant job of my blonde highlights.
Marissa•7 months ago
Verified review
Fijne kapsalon
Styled by Iris•Men's Haircut
joost•7 months ago
Verified review
Very good experience. I did my hair with Kirsten .
nancy•8 months ago
Verified review
Erg tevreden. Fijn en vriendelijke ontvangst.
Lekkere keuzes aan warme drankjes met gezellige sfeer.
En dan ook nog erg goed geholpen. Tevreden met het resultaat.
Zeker aanrader om hier weer te komen.