Beste medewerker,
Ik wil even mijn ervaring delen over de behandeling die ik onlangs bij jullie in de kliniek heb gehad, op 19 april. Ik voelde me tijdens deze afspraak niet goed behandeld en ik wil graag uitleggen waarom.
Allereerst, de dame die mij hielp liet mij best lang onnodig in de behandelkamer wachten. Het meest storende was echter dat ik het gevoel kreeg dat ze het snel wilde afraffelen, praatte niet duidelijk gaf mij de tijd niet als het wat gevoeliger werd, kwam niet vriendelijk over naar mij, en het meest erge vond ik toch dat ik op een bepaalde plek niet behandeld werd omdat ik toevallig nog een beetje make up had zitten! Kortom slechte communicatie en klantgerichtheid. Dit vond ik erg onprofessioneel en oncomfortabel.
Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en willen kijken hoe dit in de toekomst beter kan. Een gesprek hierover zou ik ook op prijs stellen, zodat ik kan horen hoe jullie dit gaan aanpakken of mij tegemoet kunnen komen.
Alvast bedankt voor je aandacht omtrent mijn klacht.
Hediehâ˘7 months ago
Afspraak was goed gegaan đ
Najimaâ˘7 months ago
Top top ben super te vreden
Lamyaeâ˘7 months ago
Deskundige advies gehad vanuit medewerker met passie voor vak
Karima â˘7 months ago
Hartstikke fijn, enorm goed begeleid en ook meedenkend in mijn situatie, en niet gefocussed op het simpelweg 'een klant is een nummertje'. Heel fijn geholpen en ik kom hier absoluut terug!