Behandelingen gaan voornamelijk best goed, maar plannen moet wel echt veel beter.
Ik ga hier al bijna 2 jaar naartoe en bij 90% procent van al mijn afspraken werd ik laat aangenomen of werd ik geholpen door een ander persoon waar ik geen afspraak mee had ingepland. Dit vind ik zelf echt niet fijn en onverwachts.
Als een behandelaar een beetje laat is/ziek is, of de afspraak is ingepland op een drukke dag, laat vooraf weten aan de klant dat het niet volgens plan gaat. Er wordt verwacht dat de klant één dag van tevoren laat weten of ze afwezig zijn, maar hetzelfde regel wordt niet gevolgd door de zaak.
Ook als de klant laat is, moet de klant toch niet later aangenomen worden om zo de klant niet kwijt te raken. Laat ze een andere keertje terug komen. Als ze toch aangenomen worden voor hun behandeling terwijl ze 20 minuten te laat zijn, worden alle andere klanten ook vooruitgeschoven. Dit resulteert tot een lastige rooster voor beide kanten.
Ik vind het heel teleurstellend, want de mensen zijn heel vriendelijk en klantgericht. Als het plannen wat beter zou gaan, zou ik ook aan anderen deze plek kunnen aanbevelen.
Zehra •12 months ago
Nurcay heel vriendelijk en gespecialiseerd.
Renate•about 1 year ago
Echt helemaal Top !!! Goede uitleg , meedenkend , aardig personeel , professionele ,deskundig en ook nog een heel mooi praktijk. Super