Super slecht communicatie, ik kwam voor ontspanning ik ging weg met meer hoofdpijn en mijn partner hetzelfde ik heb contact opgenomen voor een compensatie geen geld kreeg ik terug alleen een nieuwe behandeling maar de afspraak is nooit gekomen want ze reageren nooit meer ik raad het niemand aan!!
Styled by vestiging Rotterdam•Head Spa
Maria•about 2 months ago
Pure ontspanning zou het moeten zijn, maar het kost mij veel hoofdpijn. 2 weken geleden een afspraak, deze werd afgezegd wegens ziekte. Jammer, maar kan gebeuren uiteraard. Vandaag voor poging 2 en ik werd erg vriendelijk ontvangen door de loodgieter die de lekkage aan het verhelpen was, maar niks wist van mijn afspraak. Verder niemand aanwezig van our way japanse headspa, maar de vriendelijke loodgieter had wel voor mij gebeld. Er zou zo snel mogelijk contact met mij opgenomen worden. Uiteindelijk na een uur zelf iemand aan de telefoon kunnen krijgen en er werd mij beloofd dat ik binnen een half uur bericht zou krijgen over het terugkrijgen van mijn aanbetaling, dat half uur zijn we inmiddels voorbij en ook deze afspraak bleek loos. Ik ga dus op zoek naar een nieuwe plek voor ontspanning, want naar Our Way Japanese Headspa ga ik nooit meer terug.
Kelly•about 2 months ago
It was not as professional as I hoped. Employees seemed not so experienced and were making noise or would accidentally kick the bed where I was lying, water temperature was too hot, so it was hard to relax. I expected 2 employees to be there the whole time, not to have to wait my hair to be dried while she dries the other person.
Marija•about 2 months ago
Heerlijk genoten samen met mijn dochter.
Zijn vriendelijk warm en respectvol geholpen door Noon en Marloes