Mede namens de vriendin voor wie ik via Treatwell een mooi verjaarscadeau dacht te hebben geboekt (na uitgebreid vooronderzoek bij diverse kapsalons waaruit S&S de beste prijs-kwaliteitsverhouding LEEK te hebben): misschien moet deze meneer leren dat communicatie ook een onderdeel is van een servicevak als kapper. We waren amper binnen of hij begon over dat de vooraf betaalde prijs een vanaf-prijs was, dat 't dus duurder zou worden en dat dat allemaal duidelijk op de website zou staan (heb ik achteraf dubbel gecheckt en is voor kleurbehandelingen onwaar, er is een schijnbaar eenduidige prijslijst zonder reserves). Toen wij zeiden dat een vervelende verrassing te vinden, ging hij helemaal uit z'n dak,hij deed dit al 20 jaar, wij hadden hem geen lesjes ethiek te leren enz enz.Wij zijn uiteindelijk met een rotgevoel weggegaan en bij een andere zaak prima (en vriendelijk!) geholpen. 't Gaat er niet eens om dat iets duurder uitvalt dan voorgespiegeld,dat kan, maar schoffeer je klanten niet.
Souad•over 7 years ago
Heel vriendelijk geholpen. Precies geknipt zoals ik het vroeg. Zeker waar voor de prijs!
Anonymous•almost 8 years ago
Ik ging voor knippen en droog fohnen dames, heel mooi geknipt zoals ik het wilde en ook mooi gefohnt! Ga zeker terug :)