Qua personeel kunnen er een aantal wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken. Het geld wat ik “breng” is ook hun inkomsten. Door de open cabine is alles vrij duidelijk hoorbaar, helaas meermaals al gebeurt dat ze praten over een klant terwijl deze nog onder de zonnebank moet stappen . Heb je om 21.30 online een reservering gedaan kijken ze je al de zaak uit bij binnenkomst. Jammer genoeg blijkt de gene die meeste ervaring zou moeten hebben de norste, onvriendelijkste van allemaal
Treatment by Cube+ (Cabine 14)•Sunbeds and Tanning Booths
jammer•about 1 year ago
Friendly staff, clean beds.
Treatment by ColourVision Rainbow (Cabine 4)•Sunbeds and Tanning Booths
Tiffany•about 1 year ago
:)
Treatment by LightVision (Cabine 6)•Sunbeds and Tanning Booths
Manouk•about 1 year ago
:)
Treatment by LightVision (Cabine 7)•Sunbeds and Tanning Booths
Manouk•about 1 year ago
Was top
Treatment by LightVision (Cabine 8)•Sunbeds and Tanning Booths