Er is 5 euro teveel eraf gehaald vorige keer, bevestigde de huidige (andere, vriendelijke) medewerker. Die kon zelf niet het bedrag bijboeken op klantenkaart en zou de baas vragen later het alsnog te doen. Deze reageert echter op geen enkele mail, en de fout is al een maand geleden gemaakt. Reageer op zijn minst op email en fouten kunnen gemaakt worden, maar corrigeer die dan ook z.s.m., i.p.v. jouw klant achter jou aan te moeten laten zitten zo lang. Slechte service!
Treatment by iForce+ (Cabine 9)•Sunbeds and Tanning Booths
Ra•about 2 months ago
Top
Treatment by iBed 1300 (Cabine 7)•Sunbeds and Tanning Booths
Marcia•about 2 months ago
Aardige mensen, prima salon.
Helaas was de handdoek bedoeld om je af te drogen echt vochtig.
En het resultaat van het bruinen viel tegen.
Treatment by iForce+ (Cabine 8)•Sunbeds and Tanning Booths
Eva•about 2 months ago
Great experience Friendly and helpful team
Treatment by iBed 1300 (Cabine 7)•Sunbeds and Tanning Booths
Ale•2 months ago
Ik vind het een goede salon.Ik kom hier al zeker meer dan 15 jaar.
De banken zijn ook altijd hygiënisch
Verder is het personeel ook vriendelijk.
Debra
Treatment by iForce+ (Cabine 8)•Sunbeds and Tanning Booths