Alweer een andere behandelaarster die ook weer een andere manier van behandelen heeft, ik moest zelf vragen naar het beschermende kleine oorbelletjes dat helemaal vol zat met zwarte make up van een vorige klant (waarom wordt dit niet schoon gemaakt? Heb ik zelf maar gedaan op dat moment), erg trage reacties op mailconversatie. Begin er een beetje klaar mee te raken.
Danielle•7 months ago
Ik had wederom een andere (nieuwe) medewerkster. Ze was naar eigen zeggen "al 3 weken" in dienst. Toen ze begon vroeg ik haar of ze mijn persoonlijke instellingen had ingesteld, omdat ze alles via een boekje deed en niet in mijn dossier heeft gekeken. Ze gaf aan van wel. Ik betwijfel dit ten zeerste omdat ik normaal op een hogere frequentie gelaserd wordt en nu eindelijk effectief blijkt. Dus te vaak te laag gelaserd. Daarnaast ging ze het gesprek niet met mij aan en liet ze veel gel naast de oppervlaktes vallen, ruimde ze het niet op en haalde ze het ook niet goed weg op de gedeeltes. Ik zat dus redelijk onder de gel. Ook heeft ze de schaamstreek niet geheel gelaserd. Alleen bovenop en de bikinilijn terwijl ik tot nu toe op een andere manier gelaserd ben geworden. Meer dan alleen bovenop en de bikinilijn.
Al met al geen professional. Ik heb in juni weer een afspraak staan maar ga wel verzoeken om deze te verplaatsen naar een ander persoon.
Astrid•7 months ago
Joy is een superlieve en spontane vrouw! Ik voelde me helemaal op mijn gemak en ze zorgde ervoor dat ik geen pijn ervaarde! 100% aanrader!
Isa•7 months ago
Vandaag op zich prima geholpen door de medewerker. Van de medewerker wel gehoord dat ze pas twee weken in dienst is en ze staat evengoed alleen. De medewerker maakt een wat onzekere indruk en moet nog wat handigheid vinden in de werkzaamheden wat begrijpelijk is. Uiteindelijk als klant toch mezelf aan het afvragen of de laser naar behoren is uitgevoerd, inmiddels ook lastig om dit te vergelijken met eerder gezien door het personele verloop je steeds door iemand anders geholpen wordt.
In de mail vooraf staat ineens achter de pakketnaam benoemd dat het om 8 behandelingen gaat, over de status van de haargroei wordt niet gesproken ondanks dat het al behandeling 7 is en ik gevoelsmatig gezien de haargroei met 8 behandelingen niet klaar ben, collega reageert hier niet echt op, waarmee status nog onduidelijk.. Verder gevraagd of eventueel meer behandelingen in het pakket vallen gezien dit eerder bij de aankoop wel is gezegd, medewerker geeft aan te denken dat dit is maar weet dit niet zeker. Uiteindelijk met de nodige vragen vertrokken, niet door onkunde maar gewoon door de werkervaring van de medewerker. Jammer dat hier niet meer aandacht aan wordt gegeven en je als klant maar moet gissen waar je aan toe bent.