Zeer trieste en uiterst onprofessionele bedrijfsvoering. Je komt een pakket voor veel geld. Als je binnenkomt zie je luxe wellness en professionaliteit. Echter is dit schijn. Personeel komt en gaat en ik kan het weten ben ruim 1 jaar in behandeling geweest. Veel personele onrust of mensen die werken als bijbaantje. Wat uiteraard prima is maar na 2 weken inwerken kun jezelf niet ervaren en professioneel noemen. Maar dit is niet het ergste, je koopt voor veel geld een duur pakket met garantie op nooit meer scheren of andere ontharing. Echter krijg je op eens te horen dat je uitbehandeld bent maar dat ze coulant zijn om he 15% korting aan te bieden. Ze zeggen dat ze nooit garanties hebben aangeboden. Echter lees ik overal hetzelfde. Wie is er dan onduidelijk Swiss Allure of al hun klanten? Bij mij zijn de haren deels weg, maar de manier waarop Swiss Allure omgaat met hun klanten is helemaal niet luxe of professioneel. Ik zou zeggen laseren prima maar ga naar een andere instelling
Esther•about 2 months ago
Tevreden,gezellig,
Marjo•about 2 months ago
Janine doe het echt super, stelt mij op mijn gemakt.
Ze is daadkrachtig, duidelijk en mooie nazorg na de behandeling..
Harrie•about 2 months ago
Weer een super behandeling gehad van Kiki en met de juiste zorg behandeld zodat er weinig last achteraf was.
Willy•about 2 months ago
Janine ging iemand haar technieken leren en ze vroegen of ik dat oke vond , nou ik had er geen probleem mee . Het ging super en was ook nog gezellig 😁