Treatwell
The simple way to book beauty anywhere.
Download our free app.
Kapper
Nagels
Gezicht
Massage
Ontharen
Lichaam
Mannen
Giftcard
Treatment Files
Aan het inloggen, moment geduld...
Je bent ingelogd
Log in op jouw account

Partnerovereenkomst

Laatst Bijgewerkt april 2024
  1. DE BASIS.
    1. Over ons.Hallo! We zijn Treatwell! Onder deze voorwaarden verwijzen we naar onszelf als Treatwell, wij, ons of onze. We zijn aanwezig op veel verschillende markten in heel Europa. Met welke van onze bedrijven je een contract aangaat, hangt af van waar je salon zich bevindt.

      In Groot-Brittannië – Treatwell Limited: Fairfax House, 15 Fulwood Place, Londen, WC1V 6HU

      In Ierland – Treatwell IE, vestiging van Treatwell Limited: Fairfax House, 15 Fulwood Place, Londen, WC1V 6HU

      In Litouwen – Treatwell LT UAB: 15, 03108 Vilnius, Litouwen

      In Spanje – Treatwell Spanje s.l.: Calle de Magallanes 3, Planta 10, 28015, Madrid, Spanje

      In Italië – Treatwell IT s.r.l.: Via Carlo Farini 41, 20159, Milano, Italië

      In Frankrijk – Treatwell FR SAS: 2 Rue Breguet, 75011, Parijs, Frankrijk

      In Nederland en België – Treatwell BNL B.V.: Nieuwezijds Voorburgwal 120-126, 1012 SH Amsterdam, Nederland

      In Duitsland – Treatwell DACH GmbH: Greifswalder Str. 212, 10405 Berlijn, Duitsland

      In Zwitserland – Treatwell DACH GmbH, vestiging Zürich: Hagenholzstrasse 83b, 8050 Zürich, Zwitserland

      In Oostenrijk – Treatwell DACH GmbH, vestiging Wenen: Wiedner Hauptstraße 65, Geschäftslokal 1040 Wien, Österreich

      In Portugal – Treatwell Sociedade Unipessoal, Lda: Avenida da Igreja nº 42, 8º andar, 1700-239 Lisboa, Portugal

      In Griekenland - Funkmartini Online Reservation Services M.E.P.E.: Kolokotroni 62, Athina 105 60, Griekenland

      Je kunt ons ook kennen als Uala Beauty of Wavy. Zoals je al eerder is medegedeeld, zijn we nu volledig geïntegreerd in de Treatwell-familie en gelden deze Partnervoorwaarden voor al onze affiliates.

    2. Over jou.Je bent een salon, spa, barbershop, erkende zzp’er of een andere erkende locaties (salon) die deze overeenkomst met Treatwell sluit om onze diensten te gebruiken. Jij (inclusief je werknemers en onderaannemers) wordt onder deze voorwaarden aangeduid als partner, je en jouw. Samen vormen jij en wij de partijen.
    3. Over je klanten. Een klant verwijst naar iedere persoon die jouw diensten boekt via een van de hieronder beschreven boekingsmethoden.
    4. Deze voorwaarden. Deze voorwaarden zijn samengesteld uit de artnervoorwaarden, de specifieke partnerovereenkomst die we afzonderlijk met jou hebben gesloten en waarin de details worden uiteengezet van de diensten die je hebt aangeschaft (specifieke partnerovereenkomst), en andere voorwaarden die hierin uitdrukkelijk zijn opgenomen of vermeld. De voorwaarden zijn de voorwaarden waaronder we onze diensten aan jou leveren. Alle andere overeenkomsten of discussies buiten deze voorwaarden worden uitdrukkelijk uitgesloten.
  2. OVER DE DIENSTENVERLENING.
    1. Onze diensten. We bieden een reeks diensten aan die zijn ontworpen om je te helpen jouw salonbusiness te beheren en te adverteren voor klanten. De specifieke diensten die we overeenkomen te leveren, worden uiteengezet in je specifieke partnerovereenkomst. Tijdens onze gehele overeenkomst zullen we je via e-mail voorzien van technische ondersteuning volgens de industrienorm met betrekking tot alle diensten die door ons aan jou worden geleverd.
    2. Contactpersoon. We kunnen contact met je opnemen met betrekking tot reserveringen of andere zaken met betrekking tot onze diensten, via elektronische berichten, waaronder maar niet beperkt tot het platform, e-mail, telefoon, sms of Whatsapp, met behulp van de contactgegevens die je aan ons hebt verstrekt.
    3. Beschrijvingen van de diensten. We kunnen twee diensten leveren die worden gespecificeerd in jouw relevante specifieke partnerovereenkomst:
      1. Salon Software: Ons door software aangedreven Salon-agendabeheersysteem met een reeks functies waarmee je jouw bedrijf kunt beheren en uitbreiden. Deze Salon Software bevat bepaalde PoS-tools die je kunt gebruiken om je zakelijke aanwezigheid te vergroten. Dergelijke software omvat het gebruik van de API's van Treatwell (API)die (i) elke vorm van machine-toegankelijke applicatie-programmeerinterface betekenen die Treatwell beschikbaar stelt en die toegang biedt tot een systeem van Treatwell, met inbegrip van alle bijbehorende tools, elementen, componenten en uitvoerbare apparaten daarin, (ii) elke voorbeeldcode van Treatwell die interacties met een systeem van Treatwell mogelijk maakt, en (III) documentatie die Treatwell beschikbaar stelt om je te helpen toegang te krijgen tot de API's van Treatwell. Omdat we onze software die aan jou wordt geleverd voortdurend verbeteren, behouden we ons het recht voor om de mogelijkheden van de software te wijzigen, inclusief maar niet beperkt tot de wijzigingen die leiden tot het ondergeschikt maken of beëindigen van de huidige software.
      2. Marketplace: Ons boekingsplatform op onze website (www.treatwell.co.uk) en de app (te downloaden door klanten) die je diensten aan een breed scala van potentiële klanten adverteert. Binnen de Marketplace bieden we ook:
        1. Partnerpagina. Een aanpasbare website met jouw diensten die wordt gehost op een uniek subdomein op mytreatwell.co.uk of (als we hiermee akkoord gaan) op je eigen domein.
        2. Widget. Een widget die je kunt toevoegen op jouw sociale media, website en partnerpagina, zodat klanten afspraken kunnen maken. Wij bieden:
          1. Boekingen via de 'Betaal vooraf’-widget waarmee klanten tegelijkertijd kunnen boeken en online kunnen betalen.
          2. Boekingen via de ‘Betaal later’-widget waarmee klanten online kunnen boeken zonder vooraf te betalen.
        3. Technologieproviders van derden. Toegang tot technologie van derden, zoals Reserve with Google, Google Maps of Apple maps, waar je salon kan worden weergegeven.
  3. SALON SOFTWARE.
    1. Licentie. Wanneer je Salon Software hebt aangeschaft, verlenen we je een persoonlijke, niet-exclusieve, niet-overdraagbare en volledig herroepbare licentie voor het gebruik van onze Salon Software, zoals op jou van toepassing.
    2. Beheerderstoegang. We gebruiken externe leveranciers om ons technologie te leveren voor het uitvoeren van de Salon Software. Dit betekent dat we beheerderstoegang hebben tot alle onderdelen van de Salon Software, inclusief de onderdelen die specifiek op jou zijn afgestemd, en dat we jouw gebruik van de Salon Software kunnen volgen met behulp van hulpmiddelen van derden om ons te helpen begrijpen hoe deze wordt gebruikt en hoe we deze kunnen verbeteren. Je stemt ermee in dat je geen recht hebt op trackinggegevens en er geen toegang toe hebt of dat je je afmeldt van tracking.
  4. MARKETPLACE.
    1. Boekingen. Klanten kunnen jouw diensten (elke dienst, een boeking) op onze Marketplace boeken via de website of app, de website die we voor jou hebben aangepast (partnerpagina), via onze gelieerde bedrijven en andere kanalen van derden die we gebruiken om jouw diensten (distributiekanalen) te adverteren, of via het boekingsplatform van Google. ​​klanten kunnen jouw diensten ook boeken via de aangeboden ‘betaal vooraf’- of ‘betaal later’-widgets.
      1. Reserveringskosten. Voor elk type boeking:
        1. Commissie, een bedrag dat je aan ons moet betalen voor een nieuwe boeking. De commissie die moet worden betaald, staat vermeld in jouw specifieke partnerovereenkomst en kan van tijd tot tijd door ons worden gewijzigd. Tenzij je vóór middernacht op de datum van afspraak een 'no show' in de Salon Software hebt gemarkeerd, behandelen we een reservering als vervuld en hebben we recht op commissie, en
        2. administratiekosten (dat wil zeggen alle kosten die in rekening worden gebracht voor het verwerken van betalingen met de bankkaart). Welke kosten van toepassing zijn, staat vermeld in jouw specifieke partnerovereenkomst.
      2. Nieuwe en herhaalde boekingen. Een nieuwe boeking is een boeking waarbij een klant:
        1. nog niet in je klantenbestand bestaat binnen onze Salon Software (klantenbestand) op naam en aanvullende unieke identificaties zoals e-mailadres of telefoonnummer,
        2. meer dan 365 dagen geleden aan je klantenbestand is toegevoegd, maar nog geen boeking heeft gehad waarbij je de afgelopen 365 dagen met succes jouw diensten aan hem/haar hebt geleverd (een succesvolle afspraak), of
        3. minder dan 365 dagen geleden is toegevoegd aan je klantenbestand als gevolg van een afspraak die tot op heden nog niet heeft geleid tot een succesvolle afspraak.

          Alle andere boekingen worden beschouwd als herhaalde boekingen en zijn niet onderhevig aan commissies.
        4. Dubbele klanten. Als een klant (geïdentificeerd door de voornaam en e-mailadres of telefoonnummer) dubbel wordt aangemaakt in het klantenbestand, wordt de meest recente succesvolle afspraak gebruikt om te bepalen of een boeking een nieuwe of een herhaalde boeking is.
        5. Afwijkingen. In het geval van enige afwijking tussen ons en jouw klantenbestand met betrekking tot nieuwe of herhaalde boekingen, binnen 60 dagen na verlenging van de heraalde boeking kun je kwantitatieve en kwalitatieve bewijzen leveren die voldoende kunnen aantonen dat de klant een herhaalde klant was. We zullen besluiten geen commissie toe te passen naar eigen goeddunken.
      3. Boekingsvoorwaarden. Wanneer een klant een reservering maakt via een willekeurige methode (met uitzondering van de ‘betaal later’-widget ), stem je ermee in te voldoen aan de voorwaarden die voor jou relevant zijn in de boekingsvoorwaarden.
      4. Boekingsverplichtingen. Je dient alle boekingen te accepteren en kunt een reservering alleen afwijzen in uitzonderlijke omstandigheden, waarover je ons schriftelijk in kennis moet stellen.
      5. Annuleringen.
        1. Restituties.Als we wettelijk of krachtens jouw annuleringsbeleid verplicht zijn een klant terug te betalen of als je in strijd met deze voorwaarden hebt gehandeld, kunnen we van jou verlangen dat je ons deze terugbetaling en alle redelijke kosten die ermee verband houden terugbetaalt. Je stemt ermee in jouw annuleringsbeleid te delen met elke klant op het moment van de boeking. Als je dit niet doet, kunnen we van jou verlangen dat je ons terugbetaalt voor eventuele terugbetalingen aan de klant.
        2. Met betrekking tot boekingen via Marketplace en boekingen via de ‘betaal vooraf’-widget ben je verplicht je te houden aan het annulerings- en wijzigingsbeleid zoals vastgelegd in onze boekingsvoorwaarden. Wij en/of jij zullen een restitutie aanbieden voor boekingen via Marketplace en boekingen via de ‘betaal vooraf’-widget die geannuleerd zijn (of niet opnieuw gepland kunnen worden), mits de betreffende afspraak buiten het door jou opgegeven annuleringsbeleid valt.
    2. Beoordelingen en score's
      1. Score's. Wanneer een potentiële klant zoekt naar een dienst op de Marktplaats, zien ze een lijst van onze partners in de zoekresultaten. De rangschikking is afhankelijk van verschillende factoren, zoals (maar niet beperkt tot) uw beschikbaarheid op onze website, hoe recent u zich bij ons hebt aangemeld, hoeveel afspraken u annuleert en eventuele kortingen die u geeft, en hoe recent uw beoordelingen zijn, evenals het aantal en de kwaliteit ervan. Dit is om potentiële klanten te helpen de meest geschikte diensten voor hen te vinden.
      2. Resultaten sorteren. Potentiële klanten kunnen hun zoekresultaten ook sorteren op bepaalde filters die zichtbaar zijn op onze Marketplace.

        Klantenbeoordelingen. Via de Marketplace kunnen klanten beoordelingen achterlaten over jouw diensten (klantenbeoordelingen), waar je op elk moment toegang toe hebt. We zijn niet aansprakelijk tegenover jou voor enig soort verlies dat verband houdt met een klantenbeoordeling en je begrijpt dat klantenbeoordelingen negatieve feedback kunnen bevatten over jou en je diensten. Je stemt ermee in dat je geen rechten hebt in klantenbeoordelingen en reacties hierop en dat je geen recht hebt op kopieën na het sluiten van je account.
      3. Reacties. Je kunt reageren op klantenbeoordelingen waarin hun ervaringen met jou uitdrukkelijk worden vermeld, maar alle antwoorden moeten voldoen aan onze beoordelingsrichtlijnen.
      4. Wijzigen van beoordelingen. We kunnen vragen om jouw reacties vóór of nadat ze zijn gepubliceerd te bekijken. Alle wijzigingen die we in een reactie aanbrengen, moeten worden opgenomen in de gepubliceerde versie en je stemt ermee in dat we al jouw reacties op elk gewenst moment kunnen verwijderen.
      5. Lasterlijke of onnauwkeurige beoordelingen. Als je van mening bent dat een klantenbeoordeling lasterlijke taal over jou en/of jouw diensten bevat of de rechten van jou of een andere partij schendt, kun je dit aan ons melden. We kunnen dit onderzoeken en alle maatregelen treffen die we nodig achten om de klantenbeoordeling te wijzigen of te verwijderen. De beslissingen die we nemen zijn van definitieve aard. Je kunt enkel contact opnemen met klanten die klantenbeoordelingen achterlaten op het beoordelingsplatform en op geen enkele andere manier.
  5. DIENSTVERLENINGSNIVEAU
    1. Uitsluiting van garantie. Alle Salon Software die aan jou wordt geleverd als onderdeel van onze diensten, wordt aan jou geleverd op basis van de huidige en beschikbare staat en wij verstrekken geen garanties met betrekking tot de functies, functionaliteit, prestaties of integriteit ervan. Verder verstrekken we geen garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid van informatie of resultaten die zijn verkregen door het gebruik van onze Salon Software. We garanderen niet dat onze Salon Software zonder storingen zal functioneren en wijzen elke aansprakelijkheid af voor eventuele verliezen die je lijdt als er storingen optreden. Je bent er verantwoordelijk voor dat jouw bedrijfsactiviteiten kunnen worden voortgezet als de Salon Software tijdelijke storingen ervaart. Ter voorkoming van twijfel in het geval dat de diensten niet beschikbaar zijn, heb je geen recht op enige terugbetaling van de kosten.
    2. Noodzaak voor verbeteringen. In het geval dat de diensten die aan jou worden geleverd onder de verwachte normen voor functionaliteit, prestaties of integriteit vallen, zullen we onderzoek doen naar en ons bezighouden met commercieel redelijke inspanningen om de noodzakelijke verbeteringen aan te brengen.
  6. VERGOEDINGEN EN BETALING

    Door jou betaalde vergoedingen
    1. Vergoedingen en commissies. Je stemt ermee in de vergoedingen en betalingen (vergoedingen) te betalendie in de specifieke partnerovereenkomst zijn vermeld. De door u betaalde Vergoedingen en commissies worden niet terugbetaald.
    2. Gratis proefversies. Als we je een gratis proefversie aanbieden, zijn de kosten onmiddellijk verschuldigd na het einde van je gratis proefperiode en ben je verantwoordelijk voor het betalen van eventuele commissies en administratiekosten.
    3. Facturatie- en betalingsvoorwaarden. We factureren je de van toepassing zijnde kosten, commissies en administratiekosten in de frequentie die staat vermeld in jouw specifieke partnerovereenkomst. Als je Specifieke Partnerovereenkomst geen factureringsperiode specificeert, ontvang je twee keer per maand een factuuroverzicht waarin de eventuele kosten die van toepassing zijn worden vermeld of een andere methode die we per e-mail aan je specificeren. Je stemt ermee in alle facturen te betalen zonder aftrek of enige rechten van verrekening in overeenstemming met de betaaldata die zijn vermeld in jouw specifieke partnerovereenkomst of zoals vermeld op de factuur. Indien noch jouw Specifieke Partnerovereenkomst noch jouw factuur betaaldata specificeren, dan is elke betaling aan Treatwell verschuldigd 14 dagen na het uitreiken van de factuur en is elke betaling aan jou verschuldigd 3-5 dagen na het uitreiken van de factuur. Geschillen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van een factuur schriftelijk aan ons worden gemeld, zoniet wordt de factuur als geaccepteerd beschouwd.
    4. Ontwijken van betalingen. Als we redelijkerwijs vermoeden dat je hebt geprobeerd om het betalen van verschuldigde bedragen te ontwijken (bijvoorbeeld door een vervulde boeking op frauduleuze wijze te markeren als 'no show' om commissie te ontwijken of door te proberen je aan te melden voor meerdere gratis proefversies met alternatieve gegevens), hebben we het recht om alle aan jou verschuldigde betalingen te innen.
    5. Betalingsachterstand. We kunnen vanaf de datum waarop een betaling achterstallig is geworden tot deze volledig is betaald, een dagrente aanrekenen van 4% boven het basistarief van de centrale bank van het tarief van het desbetreffende land. We kunnen ook naar eigen goeddunken redelijke kosten in rekening brengen die we maken om achterstallige betalingen terug te vorderen. Als je meerdere locaties bij ons hebt geregistreerd, kunnen we eventuele betalingen die je ons verschuldigd bent verrekenen met betalingen die we jou voor andere locaties verschuldigd zijn. We kunnen je locatie op elk moment overdragen aan een uitsluitend voorafbetaalde dienst, in het geval dat twee of meer facturen in gebreke blijven.
    6. Belastingen. Als je btw-plichtig bent, ben je verantwoordelijk voor het in rekening brengen van btw op de totale waarde van de boeking en het verstrekken van btw-bonnetjes aan klanten indien ze daarom verzoeken. Wij rekenen alleen btw op commissie. Je bent ook verantwoordelijk voor alle andere belastingen die van toepassing zijn op de commissie, het afhandelen van verzoeken van de belastingsdienst en het bepalen van de fiscale verwerking van commissies. Op ons verzoek verstrekt je kopieën van belastingbewijzen en/of belastingvrijstellingscertificaten.
    7. Wijzigingen in betaalgegevens.Je bent verantwoordelijk voor eventuele terugbetalingen, terugvorderingen, bankkosten of andere administratiekosten die we maken als je ons niet in kennis stelt van wijzigingen in jouw betaalgegevens. Waar mogelijk kunnen we deze kosten of eventuele uitstaande kosten in mindering brengen op een eindsaldo (hieronder gedefinieerd).
    8. Wijzigingen in vergoedingen. We kunnen de kosten, commissie en administratiekosten van tijd tot tijd wijzigen en zullen je 30 dagen van tevoren in kennis stellen van eventuele wijzigingen. Als je de diensten na deze periode blijft gebruiken, betekent dit jouw aanvaarding van de nieuwe kosten.

      Kosten betaald door klanten
    9. Betalingen aan klanten. Diensten voor het verwerken van betalingen aan klanten worden geleverd door een externe betaalprovider. Diensten voor het verwerken van betalingen aan jou en je klanten op ons platform worden geleverd door Stripe en zijn onderworpen aan de Stripe Connected Accountovereenkomst, die de algemene voorwaarden van Stripe (gezamenlijk de “algemene voorwaarden van Stripe” genoemd) bevat. Door akkoord te gaan met deze voorwaarden of door onze diensten te blijven gebruiken, ga je ermee akkoord gebonden te zijn aan de algemene voorwaarden Stripe, aangezien dit van tijd tot tijd door Stripe kan worden gewijzigd. Onze voorwaarde voor het mogelijk maken van betalingen via Stripe, is dat je ermee instemt ons nauwkeurige en volledige informatie te verstrekken over jou en je bedrijf, en geef je ons toestemming om deze informatie en transactiegegevens te delen die verband houden met je gebruik van de door Stripe geleverde diensten voor betalingsverwerking.
    10. Betaling in het salon. Wanneer de klant ervoor kiest om te betalen in het salon, zullen we onze commissievergoeding in mindering brengen op de kosten die we jou verschuldigd zijn. Als de aan jou verschuldigde vergoedingen niet voldoende zijn om de verschuldigde commissies te dekken, wordt het bedrag dat je aan ons verschuldigd bent op jouw factuur vermeld.
    11. Cadeaubonnen. Je mag geen cadeaubonnen aanvaarden als betaling voor boekingen, en klanten kunnen deze alleen rechtstreeks inwisselen via de website of app.
  7. JE VERPLICHTINGEN
    1. Je algemene verplichtingen. Je verklaart, belooft en garandeert dat je:
      1. jouw handelsidentiteit en adres duidelijk zichtbaar te maken voor klanten, voor alle diensten die zij gebruiken en je moet ervoor zorgen dat je alle licenties, autorisaties, machtigingen, kwalificaties en verzekeringen hebt die nodig zijn om jouw diensten uit te voeren.
      2. geen contactgegevens, directe verwijzingen of koppelingen naar je eigen website, toepassing of enig ander platform op de partnerpagina op te nemen.
      3. ervoor te zorgen dat alle informatie, documentatie, apparatuur, software, foto's, domeinnamen (indien nodig voor het hosten van een partnerpagina), merkrichtlijnen, handelsmerken, informatie over diensten en prijzen (partnercontent) accuraat, correct, ethisch en niet misleidend is,
      4. je diensten aan te bieden op de Marketplace tegen de best beschikbare prijs die je op jouw eigen website aanbiedt. Als een klant op jouw website een betere prijs vindt, kunnen we het verschil aan de klant terugbetalen en het bedrag dat we aan jou betalen dienovereenkomstig aanpassen. Dit belet je echter niet lagere prijzen of speciale aanbiedingen aan te bieden aan gesloten groepen individuen (zoals leden van loyaliteitsprogramma's of rechtstreeks op jouw locatie)
      5. alle relevante personen toestemming te geven om op de Marketplace te worden geadverteerd (inclusief voor foto's), nauwkeurige registraties van deze toestemmingen bij te houden en kopieën aan ons te verstrekken indien dit redelijkerwijs wordt gevraagd,
      6. klanten niet te verzoeken andere boekingen te maken dan via de Marketplace of widget van Treatwell, of een klant aan te moedigen om zijn/haar reservering te annuleren en rechtstreeks een nieuwe boeking bij jou te plaatsen,
      7. alle boekingen toe te voegen aan de door Treatwell verstrekte kalender, ongeacht de middelen die de klant heeft gebruikt om de boeking te plaatsen.
      8. geen andere software van derden te gebruiken om klanten in staat te stellen reserveringen te maken, en
      9. alle redelijke inspanningen te ondernemen om ongeoorloofde toegang tot of het gebruik van onze software, de diensten en/of de documentatie te voorkomen en ons in het geval van een dergelijke ongeoorloofde toegang of gebruik onmiddellijk hiervan in kennis te stellen.
      10. Jij bent verantwoordelijk voor het regelmatig maken van een back-up van jouw gegevens wanneer je onze Salon Software gebruikt en wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele verliezen die voortvloeien uit het niet uitvoeren van deze back-up. Ondanks regelmatige back-up van je gegevens garanderen we niet dat er een volledige back-up van alle gegevens in de Salon Software wordt gemaakt.
      11. Wanneer je de Salon Software gebruikt, is het niet toegestaan (of sta je degenen die namens jou handelen niet toe):
        1. een API in sublicentie te geven voor gebruik door een derde. Als gevolg daarvan mag je geen API Client maken die vrijwel hetzelfde werkt als de API's en deze aanbieden voor gebruik door derden.
        2. een actie uit te voeren met de intentie om Treatwell-producten en diensten bloot te stellen aan virussen, wormen, defecten, Trojaanse paarden, malware, of enige andere voorwerpen van destructieve aard.
        3. anderen te belasteren, misbruiken, kwellen, bestelen of bedreigen.
        4. de API's of de servers of netwerken die de API's leveren te verstoren of verstoren.
        5. onwettig online gokken of storende commerciële berichten of advertenties te bevorderen of te faciliteren.
        6. aan reverse-engineering te doen of pogingen te ondernemen om de broncode uit enige API of gerelateerde software te halen, behalve voor zover deze beperking uitdrukkelijk is verboden door de toepasselijke wetgeving.
        7. de API's te gebruiken voor alle activiteiten waarbij het gebruik of falen van de API's kan leiden tot overlijden, persoonlijk letsel of milieuschade (zoals de exploitatie van nucleaire faciliteiten, luchtverkeersleiding of levensondersteunende systemen).
        8. de servicevoorwaarden van Treatwell of koppelingen naar of kennisgevingen van deze voorwaarden te verwijderen, onleesbaar te maken of te wijzigen.
        9. zich houden aan de voorwaarden van de Gegevensverwerkingsovereenkomst, die te vinden is op hier.
    2. Klantenservice. Je stemt ermee in:
      1. jouw diensten aan klanten te leveren volgens de hoogste branchenormen die voor jou relevant zijn en alle vragen en problemen met betrekking tot jouw diensten en boekingen onmiddellijk te behandelen,
      2. je klanten eerlijk, ethisch en verantwoord te behandelen door een dienst te verlenen en/of te bieden die de schoonheidsindustrie en/of het Treatwell-merk niet in diskrediet brengt.
      3. onmiddellijk na ontvangst van de klacht op elke klant te reageren. We verwijzen alle klachten van klanten die we ontvangen rechtstreeks naar jou door, en
      4. je best te doen om alle klachten met klanten zo snel mogelijk op te lossen en ons onmiddellijk in kennis te stellen van jouw correspondentie met de klant en de status van de klacht op ons verzoek.
    3. Gebruiksbeperkingen. Wanneer je onze diensten gebruikt, mag je alleen berichten verzenden naar klanten die uitdrukkelijke toestemming hebben gegeven en die de communicatie in overeenstemming zijn met de AVG. Je stemt ermee in dat klanten die een dergelijke toestemming hebben gegeven ervoor hebben gekozen om e-mailmarketing van jou en ons te ontvangen.
    4. Jouw garanties. Je verklaart en garandeert dat:
      1. alle aan ons verstrekte of op de Marketplace, widget, distributiekanalen, Reserve with Google en partnerpagina gepubliceerde partnercontent materieel accuraat is, geen rechten van derden schendt en niet lasterlijk, onwettig, aanstootgevend, bedreigend, pornografisch of lager dan de algemene normen van fatsoen is,
      2. u zult alle toepasselijke wet- en regelgeving naleven zoals ze zijn en zoals ze van kracht kunnen worden tijdens onze samenwerking met u, zoals wetgeving die lokaal geldt voor uw rechtsgebied, internationale verplichtingen en/of Europese regelgeving (zoals maar niet uitsluitend DAC 7 ). U zult verder voldoen aan de relevante reclameregels bij de marketing, verkoop en levering van uw diensten, onder meer door ervoor te zorgen dat prijzen die zijn gemarkeerd met 'korting' echte kortingen zijn (dat wil zeggen dat ze voorheen hoger waren en slechts voor een korte periode worden verdisconteerd),
      3. je indien van toepassing bent geregistreerd bij de relevante belastingsdienst,
      4. je beschikt over alle benodigde licenties, toestemmingen, autoriteiten, kwalificaties en verzekeringen voor jouw zakelijke activiteiten en personeel (met name met betrekking tot jouw diensten) die wij geschikt achten en waarop wij onze uiteindelijke discretie uitoefenen,
      5. je ervoor zorgt dat jouw organisatie onafhankelijk zorgt voor de nauwkeurigheid en het onderhoud van alle wettelijke vereisten en informatieverplichtingen die vereist zijn voor de levering van jouw diensten.
      6. je redelijke vragen hebt gesteld om er zeker van te zijn dat noch jij, noch jouw vertegenwoordigers, directeuren of officieren zijn veroordeeld voor enig misdrijf met betrekking tot toepasselijke slavernij, dwangarbeid of mensenhandel (wetten tegen slavernij/mensenrechten),
      7. dat je gedurende de looptijd je eigen beleid en procedures van kracht hebt en zult houden om ervoor te zorgen dat je voldoet aan jouw verplichtingen uit hoofde van deze paragraaf en de wetten tegen slavernij/mensenrechten.
  8. JOUW CONTENT
    1. Content van partners. We hebben mogelijk bepaalde materialen van jou nodig, zodat we je de diensten op de juiste manier kunnen leveren. Je stemt ermee in om ons op ons verzoek onmiddellijk alle Partnerinhoud te verstrekken.
    2. Partnerinhoud die u uploadt. Als je Partnerinhoud uploadt naar het platform, moet je ervoor zorgen dat:
      1. je hebt alle rechten (inclusief intellectuele eigendomsrechten) en machtigingen om ze voor onbepaalde tijd en voor welk doel dan ook publiekelijk weer te geven,
      2. je alleen Partnerinhoud op de Marketplace, partnerpagina, widget en je eigen website en sociale media pagina's gebruikt en publiceert,
      3. je content geen geweld/haat bevordert, geen naaktheid bevat, noch inhoud die illegaal, seksueel expliciet of waarschijnlijk intimiderend, verontrustend, alarmerend of beledigend is.

        Als we het vermoeden hebben of er wordt beweerd dat je deze vereisten hebt overtreden, kunnen we de relevante content onmiddellijk verwijderen en alle andere acties ondernemen die ons onder deze voorwaarden ter beschikking staan.
    3. Gebruikslicentie. Je verleent ons een niet-exclusief, royalty-vrij, onherroepelijk en wereldwijd recht en licentie (of sublicentie indien van toepassing) op:
      1. gebruiken, reproduceren, distribueren, in sublicentie geven, communiceren en beschikbaar maken van Partner Content op de Marktplaats, onze social media pagina's, Distributiekanalen, Reserve met Google of elk ander medium dat gebruikt wordt door Treatwell en voor elk van Treatwell's zakelijke doeleinden.
      2. Het om welke reden dan ook wijzigen of verwijderen van alle partnercontent die we publiceren op de Marketplace, Widget, Distributiekanalen, Reserve with Google of partnerpagina, en
      3. diensten voor zoekmachine-optimalisatie te gebruiken, pay-per-click reclame en andere diensten die jouw handelsnaam of enig merk gebruikt in verband met jouw diensten
    4. Google My Business. Je machtigt ons om namens jou partnercontent op je “Google My Business”-account in te stellen en te beheren. Gelieve ons in kennis te stellen als je de exclusieve controle over je Google My Business-account wilt herwinnen. De hiervoor benoemde commissiestructuur die van toepassing is op Marktplaats-boekingen zal in werking treden vanaf april 2024. De prijsstelling die hier vermeld wordt voor boekingen via ‘Reserve with Google’, zal voorrang hebben op individuele overeenkomsten die tussen jou en Treatwell zijn gesloten.
    5. Delen van partnercontent. We kunnen partnercontent leveren of in sublicentie geven aan distributiekanalen en Reserve with Google, maar we zijn niet aansprakelijk tegenover jou voor hun daden of weglatingen met betrekking tot jouw partnercontent. Je stemt ermee in dat jouw enige rechtsmiddelen voor problemen met betrekking tot het gebruik van partnercontent door distributiekanalen en/of Reserve met Google de volgende zijn:
      1. ons verzoeken om Partnercontent uit het relevante distributiekanaal en/of Reserve with Google te verwijderen (wat we kunnen doen, maar waartoe we niet verplicht zijn), of
      2. om deze voorwaarden te beëindigen in overeenstemming met het proces voor beëindiging voor het gemak dat hieronder wordt beschreven.
  9. ONS INTELLECTUEEL EIGENDOM.
    1. Ons intellectueel eigendom. Onwijld de verplichtingen die je krachtens deze overeenkomst verschuldigd bent, hebben we te allen tijde alle rechten op de Salon Software, Marketplace, partnerpagina en de inhoud ervan (inclusief klantenbeoordelingen) en alle andere intellectuele eigendomsrechten die aan ons toebehoren of aan ons in licentie zijn gegeven. Niets in deze voorwaarden geeft je enige rechten op dit intellectuele eigendom, inclusief maar niet beperkt tot:
      1. het in licentie geven, verkopen, verhuren, overdragen, toewijzen, openbaar maken, op andere wijze commercieel exploiteren of anderszins ter beschikking stellen van de diensten aan derden, of
      2. alle of enig deel van onze diensten proberen te kopiëren, wijzigen, dupliceren, opnieuw te publiceren, verzenden, in enige vorm, media of op welke wijze dan ook te distribueren, of
      3. onze diensten geheel of gedeeltelijk proberen te reverse-engineeren of te demonteren, of
      4. de toegang te krijgen tot de diensten of een deel daarvan om een software of service te bouwen die concurreert met onze diensten
    2. Mogelijk gemaakt door Treatwell. Je stemt ermee in dat de widget en partnerpagina zijn “Mogelijk gemaakt door Treatwell” en onze merknamen zullen bevatten (inclusief logo's, handelsmerken, afbeeldingen en koppelingen).
    3. De website/toepassing bijwerken. We kunnen naar eigen goeddunken het formaat, de inhoud en de stijl van de beschrijvingen van de pagina's, foto's en menu's van de locatie wijzigen om de website en de content (inclusief de partnercontent) vorm te geven.
  10. LOOPTIJD, BEËINDIGING EN OPSCHORTING.
    1. Looptijd. Deze voorwaarden gaan in op de datum waarop je de specifieke partnerovereenkomst ondertekent en blijven van kracht totdat ze worden beëindigd, zoals toegestaan door deze voorwaarden (delooptijd).
    2. Beëindiging naar eigen goeddunken. Beide partijen kunnen deze voorwaarden te allen tijde en om welke reden dan ook beëindigen door de andere partij ten minste 30 dagen van tevoren schriftelijk in kennis te stellen. Je kunt een opzegging verstrekken door contact met ons op te nemen via de gegevens op onze website.
    3. Beëindiging met dringende redenen. We kunnen deze voorwaarden onmiddellijk beëindigen door de andere partij schriftelijk in kennis te stellen als je:
      1. wezenlijk een deel van deze voorwaarden schendt dat niet kan worden verholpen of niet binnen een redelijke termijn kan worden verholpen, of
      2. enig deel van deze voorwaarden blijft schenden, of
      3. verzuimt om alle door ons verstrekte facturen volledig te betalen, of
      4. een handeling of een reeks handelingen pleegt die de schoonheidsindustrie en/of het merk Treatwell in diskrediet brengt, of
      5. een handeling pleegt die onwettig is en/of in strijd is met enige wettelijke richtlijnen of raamwerk, onze Salon Software of API’s op een illegale manier gebruikt, of
      6. een handeling of een reeks handelingen pleegt die het fysieke of mentale welzijn van degenen onder jouw zorg en toezicht, inclusief klanten, jouw of onze werknemers daadwerkelijk of potentieel kunnen schaden. Dergelijk gedrag omvat, maar is niet beperkt tot, taal en gedrag dat ongepast, beledigend, aanstootgevend of discriminerend is, of
      7. je handelingen inbreuk maken op ons intellectueel eigendom of de rechten van een derde of de veiligheid van de diensten of onze gegevens beïnvloeden,
      8. de activiteiten van de onderneming stopt (of dreigt stop te zetten), of
      9. wordt onderworpen aan insolventie, faillissement, curatele of andere soortgelijke gebeurtenis.
    4. Opschorting. We kunnen je toegang tot een of alle Diensten op elk gewenst moment onmiddellijk opschorten of tijdelijk bevriezen, naar eigen goeddunken, als je (of als we vermoeden dat je):
      1. hebt geprobeerd te vermijden om de kosten of commissie op tijd te betalen of deze niet hebt betaald,
      2. een boeking niet hebt geaccepteerd of een klant hebt aangemoedigd om zijn/haar reservering te annuleren en rechtstreeks bij jou een nieuwe boeking te plaatsen,
      3. onze Software en Marketplace niet hebt gebruikt voor al jouw boekingen en/of jouw partnerpagina door Treatwell als niet van voldoende kwaliteit wordt beschouwd,
      4. jouw diensten niet hebt geleverd in overeenstemming met jouw verplichtingen uit hoofde van deze voorwaarden,
      5. jouw diensten verkeerd hebt geadverteerd,
      6. jouw verplichtingen met betrekking tot klantenbeoordelingen hebt geschonden,
      7. jouw verplichtingen op het gebied van gegevensbescherming hebt geschonden,
      8. interactie met klanten of onze werknemers (persoonlijk of online) hebt gehad op een manier die wij ongepast vinden,
      9. betrokken bent bij enig onwettig of immoreel gedrag of enig ander gedrag dat ons of onze gelieerde ondernemingen in publieke diskrediet brengt, of
      10. software van andere derden hebt gebruikt om boekingen te vergemakkelijken.
      11. Partnerinhoud hebt geüpload die onnauwkeurig is of waarvoor je geen relevante machtigingen hebt verkregen of als jouw Partnerinhoud, handelsinhoud of andere gerelateerde handelingen inbreuk maken op intellectuele eigendomsrechten van derden of door derden worden beweerd dat ze inbreuk maken op intellectuele eigendomsrechten van derden, of als je anderszins inbreuk maakt op een van de garanties in 8.2 (a) tot en met (c)

        We zijn niet aansprakelijk tegenover jou voor eventuele verliezen die je heb geleden gedurende de tijd dat je geen toegang hebt tot de diensten als gevolg van het bovenstaande. Als wordt vastgesteld dat je een van de bovenstaande schendingen hebt begaan, wordt dit beschouwd als een wezenlijke schending van deze voorwaarden.

    5. Saldo na beëindiging. Als je saldo bij beëindiging (eindsaldo) est:
      1. negatief is, zullen we het eindsaldo binnen 3 tot 5 werkdagen na de factuurdatum aan jou overmaken.
      2. positief is, machtig je ons om namens jou instructies te sturen naar de financiële instelling die is geassocieerd met jouw betaalgegevens (zoals ingegeven in de Salon Software), om de resterende betalingen die aan ons verschuldigd zijn te voldoen. Als dit niet lukt, ga je ermee akkoord het eindsaldo binnen 14 dagen na factuurdatum aan ons over te maken. Als je je zorgen maakt over een factuur of je vermogen om het eindsaldo binnen de vereiste termijn te kunnen betalen, moet je onmiddellijk contact met ons opnemen, of
      3. 0 is, zal op de factuur vermeld staan dat het eindsaldo is verrekend.
    6. Terugleveren van gegevens. Onmiddellijk na beëindiging heb je geen toegang meer tot de diensten. Je mag alle gegevens of informatie in de diensten van tevoren downloaden (met uitzondering van klantenbeoordelingen). Als je niet in de mogelijkheid bent dit te doen, neem dan contact op met onze klantenservice. Waar redelijkerwijs mogelijk zullen zij ervoor zorgen dat deze gegevens of informatie wordt versleuteld en per e-mail naar jou wordt verzonden.
    7. Clausules die van kracht blijven. De volgende secties blijven van kracht na beëindiging van deze voorwaarden: Garanties, persoonlijke gegevens, vertrouwelijkheid, vrijwaring en aansprakelijkheid.
  11. AANSPRAKELIJKHEID EN VRIJWARING.
    1. Optreden als jouw vertegenwoordiger. Je wijst ons aan als jouw vertegenwoordiger om boekingen met klanten af te sluiten en betalingen namens jou te innen en te verwerken. Je blijft volledig verantwoordelijk en aansprakelijk tegenover klanten voor het leveren van jouw diensten.
    2. Je bent als enige verantwoordelijk voor het niet voldoen aan de verwachtingen van een klant met betrekking tot jouw diensten (behalve als het probleem direct voortvloeit uit onze nalatigheid),
    3. Algemene beperkingen op de aansprakelijkheid. De totale aansprakelijkheid van elke partij onder deze voorwaarden zal niet hoger zijn dan het totale bedrag aan kosten dat aan ons is betaald of betaald in de 12 maanden vóór de datum waarop de claim is ontstaan.
    4. Geen indirecte schade. We zijn niet aansprakelijk voor enige indirecte of gevolgschade, inclusief verlies van inkomsten of winst, verlies van contracten, verlies van goodwill, verlies van gegevens of andere immateriële verliezen, die voortvloeien uit:
      1. je gebruik van de diensten (of je onvermogen om de diensten te gebruiken),
      2. onbevoegde toegang tot of wijzigingen van je gegevens,
      3. alle acties van derden met betrekking tot de diensten, of
      4. alle andere zaken met betrekking tot de diensten.
    5. Geen onrechtmatige uitsluitingen. Niets in deze voorwaarden sluit de aansprakelijkheid van beide partijen uit voor fraude, overlijden, persoonlijk letsel veroorzaakt door nalatigheid of iets anders dat niet door de wet kan worden uitgesloten.
    6. Vrijwaring. Je vrijwaart, verdedigt en stelt ons en onze gelieerde ondernemingen, functionarissen, directeuren en werknemers schadeloos tegen alle verliezen, schade, kosten en andere aansprakelijkheden (inclusief indirecte en gevolgschade) die we oplopen als gevolg van of die verband houden met:
      1. jouw schending van deze voorwaarden,
      2. elke claim van derden met betrekking tot jouw diensten en Partnerinhoud, inclusief maar niet beperkt tot inbreuk op intellectuele eigendom, en
    7. alle handelingen of nalatigheden die jij of een derde namens jou doet.
  12. DIVERSEN
    1. GeheimhoudingBeide partijen komen overeen elkaars informatie vertrouwelijk te houden, de informatie op hetzelfde niveau te beschermen als hun eigen vertrouwelijke informatie en deze niet te delen met derden, behalve met toestemming van de andere partij of waar dit wettelijk of reglementair vereist is. Het wachtwoord dat je aan het begin van onze overeenkomst hebt gekregen, moet vertrouwelijk en veilig worden gehouden en mag niet worden gedeeld met derden. Je stemt ermee in ons onmiddellijk in kennis te stellen als je vermoedt dat jouw inloggegevens ongeoorloofd openbaar worden gemaakt of gebruikt.
    2. Audits. We kunnen een audit uitvoeren om te verzekeren dat je deze voorwaarden naleeft, die we op eigen kosten zullen uitvoeren tijdens normale werkuren en na je een redelijke kennisgeving te hebben gedaan (behalve in een noodsituatie of waar we redelijkerwijs vermoeden dat je deze voorwaarden hebt overtreden). Je stemt ermee in met ons samen te werken en als uit de controle blijkt dat je jouw verplichtingen krachtens deze voorwaarden hebt geschonden, ons alle kosten in verband met de controle te vergoeden.
    3. Klachten. Als je je tijdens onze overeenkomst bedenkingen of bezwaren hebt, zie hoe je onze chatondersteuning kunt bereiken hier vertel ons meer over je klacht. We streven ernaar het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We zullen alle klachten met betrekking tot de geleverde diensten onderzoeken met behulp van onze interne middelen en waar naar eigen goeddunken van toepassing, externe middelen. De door ons voorgestelde oplossing is van definitieve aard.
    4. Kennisgevingen. Alle kennisgevingen die onder deze voorwaarden vallen, worden schriftelijk gedaan en per e-mail of vooruitbetaalde post verzonden naar de adressen die in deze voorwaarden zijn gespecificeerd. Kennisgevingen worden geacht van kracht te zijn:
      1. 24 uur na verzending per e-mail, en
      2. 48 uur na verzending per post.
    5. Derden. Tenzij uitdrukkelijk anders vermeld, geven deze voorwaarden geen aanleiding tot enige rechten of staan zij derden niet toe om enige van hun voorwaarden af te dwingen.
    6. Recht op wijzigingen. We hebben het recht deze voorwaarden aan te passen aan de wijzigingen die door onszijn aangebracht. Deze voorwaarden, de boekingsvoorwaarden en ons privacy- en cookiebeleid zijn altijd beschikbaar op onze website, dus neem deze regelmatig door. We kunnen deze voorwaarden van tijd tot tijd wijzigen en zullen je van dergelijke wijzigingen altijd per e-mail in kennis stellen.
    7. Onafhankelijke aannemers. Niets in deze voorwaarden is bedoeld om een partnerschap, samenwerkingsverband of andere soortgelijke juridische relatie tussen de partijen tot stand te brengen.
    8. Toewijzing. Geen van beide partijen kan rechten en verplichtingen uit hoofde van deze voorwaarden toewijzen, uitbesteden of overdragen zonder schriftelijke toestemming van de andere partij.
    9. Eigendomsoverdracht. Als er sprake is van een verandering van eigendom van jouw organisatie of van een verandering van de directie:
      1. moet je jouw nieuwe eigenaar of directeur onmiddellijk in kennis stellen van het bestaan van deze voorwaarden,
      2. moet je ons onmiddellijk in kennis stellen van deze wijziging en ons een redelijke termijn bieden om de nieuwe eigenaar of directeur goed te keuren. Ingeval we de nieuwe eigenaar of directeur niet goedkeuren, kunnen we deze voorwaarden naar eigen goeddunken beëindigen, zonder boete of restitutie. kunnen we rekening houden met omstandigheden of bewijsmateriaal om ons goeddunken uit te oefenen,
      3. tenzij anders met jou overeengekomen, is de nieuwe eigenaar of directeur verantwoordelijk voor al jouw verplichtingen onder deze voorwaarden, en
      4. in het onwaarschijnlijke geval van geschillen tussen jou en je nieuwe eigenaar of directeur zullen deze tussen jou en hem/haar worden geregeld zonder onze betrokkenheid of hulp bij geschillenbeslechting.
      5. Het is jouw taak ervoor te zorgen dat de vorige eigenaar geen toegang meer heeft tot de Salon Software nadat de overdracht door ons is goedgekeurd.
    10. Deelbaarheid. Als een bepaling van deze voorwaarden nietig, onwettig of niet afdwingbaar blijkt te zijn door een bevoegde rechtbank, blijven de rest van deze voorwaarden volledig van kracht.
    11. Gehele overeenkomst. Deze voorwaarden, in combinatie met je relevante specifieke partnerovereenkomst, boekingsvoorwaarden en ons privacy- en cookiebeleid, hebben voorrang op alle eerdere versies van deze documenten en vormen de volledige overeenkomst.
    12. Toepasselijk recht en rechtsgebied. Deze voorwaarden worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetgeving van het land waar ons relevante bedrijf is gevestigd en eventuele geschillen die daaruit voortvloeien zullen worden beslecht door de exclusieve jurisdictie van de rechtbanken van dat land.