Aan de Gracht/ Voormalig Cut & Go Reviews

Oudegracht 276, 3511NW Utrecht

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,5
1195 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ongedwongen en professioneel. Heel tevreden de deur uit gelopen! voor een echt verwenmoment zou de uitstraling van de salon wel een boost kunnen gebruiken.
Fijne kapsalon midden in het centrum, vriendelijke kapsters en altijd goed geknipt. Ze luisteren goed naar wat je precies met je haar gedaan wilt hebben en vullen hierop aan. De prijs is ook prima! Erg tevreden!
Fijne sfeer, er was tijd en aandacht voor mij en er werd actief meegedacht door de kapster over hoe mijn kapsel het beste geknipt kon worden voor het mooiste resultaat. en dat alles voor een mooie prijs. Dit is mijn nieuwe vaste kapsalon
Ik had graag een goede review achtergelaten, gezien de laatste keer heel goed was bevallen, wat dan ook de reden was voor een 2e afspraak. Via Treatwell dezelfde behandeling gekozen a EUR 45 dacht ik. (folie half / deel). Vorige keer na 90 min met prima resultaat de zaak uitgelopen (folies + spoeling). Dit keer duurde het twee keer zo lang en dat lag zeker niet aan de behandeling. Ik highlight al jaren mijn haren en ben bij heel veel verschillende zaken geweest, maar dit duurde echt veel te lang (12.15 begonnen 14:30 de deur uit). Mijn half lange kapsel heeft daarnaast ook echt geen kwartier nodig om alleen gedroogd te worden. Maar met name het feit dat ik achteraf ineens het dubbele moest betalen, was zachtgezegd nogal een teleurstelling. "Vanwege de spoeling". Je kunt mij niet vertellen dat een spoeling van 20 min, net zo veel kost als de foliebehandeling die bijna 2 uur heeft geduurd. Ik heb aangegeven dat ik de vorige keer, voor dezelfde behandeling de helft heb betaald (zoals via Treatwell) en hoefde dan ook die prijs te betalen. Daar was ik blij mee, maar vind dit niet meer dan terecht. Je kan dan zijn minst vooraf aangeven dat het bedrag verdubbelt zal worden nadat je hebt aangegeven wat je ongeveer wil en niet: "nee dat kan niet, er moet dan wel een spoeling bij komen". Maar mijn grootste teleurstelling; waren de ongepaste gespreksonderwerpen van de medewerkster(s). Praten over andere collega's in hun privé sfeer en de gang van zaken binnen het bedrijf / ziekteverzuim is leuk om te bespreken met je collega's, maar zeker niet met klanten. Dat gaat er bij mij echt niet in sorry. Daarnaast tegen mij als klant zeggen, dat je collega het "dan dus helemaal verkeerd heeft gedaan de laatste keer en dat ik dan nu wel weet wat deze behandeling kost" dat was voor mij toch wel de laatste druppel. Heel jammer, want ik was zeer tevreden over de prijscombinatie en over bepaalde medewerkers. Ik kom dan ook zeker niet meer terug.
Toon reactie salon...
Goed geknipt en fijn advies gekregen over wat wel en wat niet mooi is bij mijn haar. Heel erg tevreden.