De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,4
4091 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Deskundig en vriendelijk personeel, heel tevreden!
Slechte service
Toon reactie salon...
Niet echt luxe, maar wel functioneel. Ik kon mijn afspraak verzetten, dat was fijn. Ik wilde mijn wenkbrauwen laten verven. Ik vond de kleur iets te donker, het heeft waarschijnlijk iets te lang ingetrokken. Maar twee dagen later ziet het er goed uit. Ik kom zeker terug.
Ik had vorige week zaterdag mijn wimperextensions laten zetten, en afgelopen zondag ben ik terug gegaan omdat er een aantal wimpers niet waren blijven zitten. Nu hebben ze het gratis hersteld! Super fijn en een goede service, Dankjewel
Ben vanmiddag bij jullie geweest voor Mn nagels op te laten vullen. Ik liet een duidelijke foto zien, vertelde de nagelstylisten dat ik dat wilde alleen de bloemen niet. Ze ging aan de slag, eenmaal bij de gellak vertelde ze me dat ik het witte gedeelte niet kon krijgen want dan had ik voor babyboom moeten kiezen. (Hoe moet ik dat weten ik laat een foto zien en dat wil ik) vervolgens vertelde ze me dat ze dit met gellak ging proberen. Dit zag er niet mooi uit dus vroeg haar om het eraf te halen. Toen zei ze zal ik anders wat glitters erop doen dan heb je niet helemaal 1 kleur. Ik vertelde dat ik haast had ondertussen. Op internet stond dat de behandeling namelijk maar 1.15 uur zou duren. Ook de glitters vond ik niet mooi, omdat er dat geen mooie overloop in. Vervolgens heeft een andere nagelstylisten de overloop gemaakt. Ze begon aan de steentjes, ik gaf nogmaals aan dat ik echt haast had en dat ik weg moest. Uiteindelijk vielen de steentjes eraf toen ze met een watje de gellak af wilde doen. Toen heb ik gezegd laat maar want ik ben nu echt te laat.. vervolgens sta ik bij de kassa, word er wat tussen een meneer en het meisje wat me geholpen heeft even kort samengevat dat er een miscommunicatie zou zijn tussen mij en haar. Nou sorry volgens mij kan het niet duidelijker als met een foto. De meneer zegt dat die niks rekent voor de glitters en steentjes. Maar ik moest toch 40 euro betalen ipv 37.50 ( het gaat mij niet om die 2.50 maar zeg dan niet dat je er niks voor extras voor rekent) in alle haast ben ik aangelopen omdat ik dus nog meer te doen had. En er werd nog ff vlug geroepen dat ik een week garantie had. Sorry maar aan communicatie is hier nog een hoop te leren. Ben zelf leidinggevende in een kapsalon. En ben echt niet de moeilijkste maar zo ben ik nog nooit geholpen.
Toon reactie salon...