Ik kwam om m’n haar te knippen, in een rechte bob. Ze was binnen 5 minuten klaar met knippen. Toen ik thuis kwam zag ik dat de achterkant langer was dan de voorkant. Dus ik belde om opnieuw langs te komen zodat het recht geknipt kan worden. Ze gaf aan geen tijd te hebben terwijl op Treatwell alle uren nog vrij staan in de salon. Ik zou terug gebeld worden en ben gewoon niet meer terug gebeld. En m’n haar is scheef geknipt. Wat een slechte zaak dit..
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Isabel•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen. Super mooi geknipt! Hier ga ik vaker komen!
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Shaffa•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
My go to place for eyebrows! Quick & super clean, exactly what I like!
Behandeling door Ela•Wenkbrauwen - threaden
Cynthia•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
dame heeft het goed in model gedaan, ben tevreden
Behandeling door Dana•Vrouwen harsen - gezicht
estafani•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Great, Ela is very professional and does what suits your hair best!