Fijne ervaring, mooie nagels. Zat met wat droge en gevoelige handen en daar is heel goed mee om gegaan
Behandeling door Linda•Gelnagels
Frederique•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Behandeling door June•
PedicureToon alles…
Kasia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede service en mooi resultaat
Gellak manicure
Sheila•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima salon maar ik twijfel om terug te gaan. De ervaring was goed maar mijn gelnagels waren op twee nagels te dik aangebracht aan het topje van de nagel. Hierdoor zaten er gekke bollingen in de lak. Ik had het aangegeven en nadat ze het aanpaste was het nog steeds niet echt weg. Ook chipte mijn nagels best snel. De hygiene was verder prima maar wel gebruik van een nagelvijl die al wel eerder is gebruikt...