Staff are skilled and work quickly and do a thorough job. The place is clean and the massage chairs are comfortable
Pedicure
Kasia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie nagels!!
Föhnen / Stylen
Sabine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling vond ik erg goed en ik ben er blij mee. Soms komen personeel daar heel erg geïrriteerd over, dus ik voel me daar niet zo welkom: maar ik ben blij dat Anni super vriendelijk is. Linh heeft mij laatste keer erg goed geholpen!
Föhnen / Stylen
Sarina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Thank you, everything was good, happy about the pedicure
Behandeling door AnniVu•Pedicure
Anastasia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top! Nagels zien er altijd netjes uit na behandeling, alleen als je een afspraak maakt om 10:00 zijn ze zelf altijd wat later dat kan nog beter.