Het is een professionele salon met vriendelijke mensen.
Een warm welkom. Dikke pluim
Behandeling door Salon•Wenkbrauwen - threaden
Gaby•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een perfecte gelmanicure van Danique en een gezellig me-time moment :)
Behandeling door Danique•Gellak manicure
Samira•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk weer bij Iolanda geweest. Heel deskundig en ervaren!
Behandeling door Iolanda•Medische pedicure
Lilian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I like coming here because it is a great experience and a good service! Victoria was kind, attentive and patient. The atmosphere in the place is always pleasant. I feel taken care of and welcome in the place.