Olga is very professional, good at her job, and as an extra also an amazing person! Highly recommended
Behandeling door Olga•
ManicureToon alles…
Yara•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Great as always!! Ik ben weer erg blij met mijn medische pedicure
Behandeling door Joanna•Medische pedicure
St•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen door Joanna, bij de 2e afspraak was de schimmel op m’n nagel weg door het gebruiken van de mee gekregen tinctuur. Ik ben erg tevreden!