Erg vriendelijke mensen. Goed geholpen en prettige behandeling.
Mannen harsen
Bas•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aardig personeel dat de tijd neemt en je vakkundig advies geeft.
Behandeling door Sami•Wimperextensions
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom mijn krullende chaos super geknipt.
Styling door Maik•Vrouwen knippen
Talien•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wimpers heel mooi gezet! Precies wat ik wilde.
Behandeling door Sami•Wimperextensions
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Behandeling vond plaats in een sfeerloze kelder van een verder wel mooi ogende kapsalon. Behandeling was ruw, niet prettig. Zelfs de massage was niet ontspannend. Geen aanrader wat mij betreft