Zat al 5 minuten met m'n voeten in het voetenbadje - en mensen bleven binnenkomen met allemaal een afspraak rond dezelfde tijd. En toen was het dus 'oh afspraak via internet, nee die krijgen wij nooit door'.
Dus .... Voetjes afdrogen en nooit meer terugkomen hier dus!!!
Als je dat weet moet je het ook niet vermelden op je site.
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Ik ben heel erg tevreden over de salon en ook op de manicurebehandeling. Een minpunt was dat ze wisten niet goed dat ik al vooraf betaalde heb aan jullie en vroeg mij ( in de aanwijzigheid van alle klanten) om mijn mails te lezen waar stond dat de betalingen voldaan was...en dat vond ik helemaal niet prettig!!! Ik denk dat om deze dingen niet weer te gebeuren, dat een betere communicatie moeten hebben tussen treatwell en hun partners, zodat geen misverstand meer komen net als bij de salon lisanne. Ik geef een 7,8 voor de salon minie!
Betania•bijna 9 jaar geleden
Afspraak die ik via internet had gemaakt was niet doorgegeven aan Salon Minie. Voortaan bel ik weer rechtstreeks of reserveer via de website van salon Minie. Erg slechte service van Treatwell.
Netty•bijna 9 jaar geleden
Ze zijn erg klantvriendelijk. Mijn wenkbrauwen worden altijd weer mooi geepileerd. Ik ben een vaste klant sinds de zomer van 2015
Parley•ongeveer 9 jaar geleden
Ik had een afspraak geboekt om 11.00, terwijl blijkbaar de salon pas om 12.00 open gaat, dus moest ik m'n afspraak verzetten. Dat kon gelukkig wel nog later op diezelfde dag. De pedicure die ik kreeg was super, alleen was ik teleurgesteld over de service. Buiten dat de tijden bij het boeken van een afspraak dus niet kloppen werd er ook nog getwijfeld of ik wel al had betaald omdat zij dit niet zelf goed in hun agenda bij houden. Daarnaast had ik een klacht over m'n vorige behandeling, omdat de gellak toen al na 2 dagen beschadigd was. Ik had verwacht dat ik deze keer dan de gellak als service gratis zou krijgen, maar dat werd niet aangeboden.