Ze zouden meer op hun taalbarrière moeten letten. Zodra ik en klant iets vraagt kijken ze elkaar aan en beginnen in hun eigen taal te praten. (Dat wekt het gevoel op, dat ze wel over de klant (op een negatief) manier praten).
Behandeling door Salon 1•Gellak manicure
M.•5 maanden geleden
Ik had een afspraak voor 2 personen gemaakt, bij aankomst bleek dat er niet met afspraak wordt gewerkt maar met inloop. Na een hele tijd gewacht te hebben, en paar keer vragen, werden we eindelijk geholpen.
Helaas waren ze medewerkers erg onvriendelijk, niet behulpzaam en niet super bekwaam. Ook waren er nauwelijks kleuren op voorraad dus weinig keuze. De gellak werd snel afgewerkt, met als resultaat dat het er matig uitziet. Ik kom hier zeker niet meer terug. Prijs kwaliteit verhouding matig.
Behandeling door Salon 2•Gellak manicure
Char•5 maanden geleden
Ik heb meer als een half uur moeten wachten en ben toen naar de overkant gegaan waar gelijk plek was zonder afspraak terwijl ik bij Diamond Corner Beauty een afspraak had gemaakt.