Ik had een afspraak geboekt om 9 uur. Ik was keurig op tijd om 8:55.
Werd ook netjes binnengelaten door een medehuurder van de locatie.
Alleen om 9:23 was er nog niemand en ben ik maar naar huis gegaan.
Uiteraard teleurgesteld.
A: geen nagels
B: Voor niks mn wekker vroeg gezet op mn vrije dag en
C: ook geen mailtje danwel telefoontje achteraf voor excuus o.i.d.
Er zal echt een reden zijn we zijn allemaal mens maar laat nog even wat hier.
Nu heb ik het gevoel dat ik als potentiële klant op lange termijn niet serieus word genomen
Gelnagels
Desiree•meer dan 6 jaar geleden
Toon reactie salon...
Was weer erg tevreden !!!
Kunstnagels opvullen
Julia•meer dan 6 jaar geleden
Jana heeft al twee keer een afspraak drie kwartier van tevoren afgezegd. Vervelend als je ziek bent maar wanneer je onderweg bent naar een afspraak is dit heel vervelend. Erg onbetrouwbaar dus.
Sacha•meer dan 6 jaar geleden
Jana is heel professioneel en vriendelijk. Mijn nagels zagen er prachtig uit! Ik vond de prijs echter wel aan de hoge kant.
Kunstnagels opvullen
Monique•meer dan 6 jaar geleden
Had an appointment scheduled. Jana got sick and ask to reschedule for the next day: understandable. I came the next day and she told me that everything is booked except the evening. We again agreed to reschedule... The next day she didn’t even show up, nor notified that she was cancelling. Spent too much of my valuable time on this salon and never going to try to book again.
You should not treat your customers like this.