Door EyelashExpress Amsterdam op het allerlaatste moment afgebeld omdat er iemand ziek waa. Ik heb vooraf al betaald via de site van treatwell, ik werd niet zo netjes geholpen en moet nu nog achter mijn geld aan €75.
Marlous•meer dan 7 jaar geleden
In eerste instantie leek het er goed uit te zien maar na twee dagen waren de wimpers al bij één oog los aan het gaan en schots en scheef te staan. Dat ziet er heel onnatuurlijk uit. De salon is vrij klein met bedden in een open ruimte waar clienten op liggen voor de behandeling. Je ziet en hoort alles. De telefoon gaat continue en wordt tijdens je behandeling steeds opgenomen wat niet heel klantgericht is. Het personeel kwam op mij ietwat verveelt over en waren niet echt in hun clienten geïntereseerd. Ik heb inmiddels een andere salon gevonden die het geheel gaat herstellen.
Stella•meer dan 7 jaar geleden
The result was fine, but the team is not so friendly at all.
Besides that, picking up phones during the procedure (with long conversations) is not professional at all.
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Wat een kadootje was en wat een prettige ervaring moest zijn was tegenovergesteld.
klantvriendelijkheid hebben ze nooit van gehoord zeer onprofesioneel.als er op een toon word gezegd onderling de styliste terwil ik zit te wachten is die vrouw mijn afspraak niet even voorstellen gebaar van kom maar op de tafel liggen.
Een cursus hoe je met klanten dient om te gaan is hier zeker op de plaats ook niet hygienisch er word na klant geenschone handdoek onder hoofd gelegd.
Geen uitleg over mogelijkheden tijdens behandeling telefoontjes plegen en aannemen.
op eerste gezicht dacht ik ziet ermooi uit.nu precies week verder meer dan helft eraf en ik ben echt voorzichtig geen makeup gedragen niet in ogen gewreven.
Nooit meer hierheen erg jammer!!!
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Kom er al jaren. Zowel Jolanda als Melanie zijn geweldig goed!