Prachtige eyelash extentions voor mijn bruiloft. Heel tevreden.
Kim•meer dan 8 jaar geleden
Ik had vandaag om 16 uur een afspraak. Toen ik naar binnenliep keken de medewerkers mij alleen aan. Niemand groette. Ik zei hallo, ik heb ok 16uur een afspraak voor mijn wimpers. Het meisje zei oke en liep weg. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Dus ging ik maar op een stoel zitten wachten. 10 minuten later komt het meisje naar me toegelopen: sorry maar de afspraak gaat niet door door een misverstand. Ik begreep er helemaal niets van. Ik zei pardon? Waarom weet ik van niets? Ik ben helemaal uit Delft gekomen. Ik heb een afspraak gezegd om hier te kunnen zijn. Zegt ze sorry ik kan er ook niets aan doen. Ik zei dat ik graag geholpen wil worden. Ze vroeg me om morgen terug te komen. Ik vertelde dat ik weekenden werk en pas volgende week vrijdag weer vrij ben en dat ik niet wil wachten tot volgende week. Zei ze sorry ik kan niets voor je doen. Ondertussen belde de eigenaar naar het personeel die mij eigenlijk moest helpen. Aan de telefoon schreeuwde zij waarom zij eerder naar huis was gegaan zonder mij af te bellen. Na ongeveer 20min kwam de eigenaar naar mij toe. Zonder te groeten zegt ze: sorry de afspraak kan niet doorgaan. Mijn personeel is weg gegaan en er is nieamnd vrij om je te helpen. Ik zei dat ik dar niet leuk vind en dat ik helemaal van Delft was gekomen. Ze zei sorry ik kan er niets aan doen. Na een tijdje ging ze naar de behandelstoel. Kom dan zegr ze tegen me. Ik hoorde niet dat ze het tegen mij had. Ik zeg toch kom dan riep ze harder. Toen begreep ik dat ze het tegen mij had. Tijdens de behandeling greep zij meerdere malen naar haar telefoon. Append liet ze me wachten. Tweemaal werd ze gebeld en voerde zij een lange gesprek. Ik vond het erg vervelend en onbeschoft. Ik zei toen; ik wil best wachten als uw collega terug kan komen. Nee! Zei ze heel bot en geirriteerd. Jolanda heet die mevrouw die mij de behandelinf had gegeven. Ze was erg onaardig en onbeschoft. Ik werk zelf in een winkel en voor mij is het erg belangrijk om een premium service aan de gast te geven. De manier waarop Jolanda met mij omging, was gewoon waardeloos. Ik had zo een spijt dat ik bleef wachten en de behandeling heb laten doen. Ze heeft niet de oude wimpers weggehaald die loslieten, zoals dat wel hoort. Ze heeft echt enkele wimpers opgeplakt en klaar was kees. Ik doe al amder half jaar mijn wimpers bij een professionele salon en ik weet dat oude wimpers die loszitten eerst weggehaald worden. Daarna worden de wimpers schoongemaakt en opgevuld. Jolande deed alleen paar wimpers erbij en rekende wel de volle prijs. Zeer teleurstellend dit. Zonde van mijn tijd en geld. Echt af te raden dit salon.
Aziza•meer dan 8 jaar geleden
Great set of lashes today. Really pleased
Poppy•meer dan 8 jaar geleden
Dit blijft de beste plek in Amsterdam voor wimperextentions!!