Ik had thuis voor een anti pluis behandeling gekozen. Pas na de behandeling zei de kapster dat ik deze behandeling helemaal niet nodig had. Dat ze mij dat vooraf had moeten zeggen. Ik ben juist blij met mijn krullen en die waren helemaal weg. En mijn haar werd slap.
Nu was communicatie lastig, omdat ik haar niet goed kon verstaan door het mondkapje. Daar kan natuurlijk niemand wat aan doen. Ik had voor die prijs meer uitleg verwacht hoe ik mijn haar het het beste kan behandelen.
ellie•meer dan 3 jaar geleden
Super goed geknipt, mijn krullen zijn een stuk lichter nu bovenop, waardoor er veel meer volume in zit. En toch veel lengte kunnen behouden, daar was ik heel bang voor. Een 10 voor (krullen) knippen!
Stefanie•meer dan 3 jaar geleden
Helaas geen fijne ervaring, na de mislukte verf poging bij deze salon was mij belooft om tegoed bon te kunnen gebruiken bij de volgende knip beurt. Echter deze afspraak is niet nagekomen en kwam de rekening - 20 %. Ontevreden.
palina•meer dan 3 jaar geleden
Great service & hair treatment! Malya was super friendly, she provided me with lots of advices about my hair and how to take care of my curls. Corona measures was respected all the time and the place was not crowded. I'd definitely recommend for curly hair; especially if you're still learning how to deal with your curls
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Door een systeemfout trof ik een rommelige dag, welke ik natuurlijk kan begrijpen. Maar de specialisten hadden hierdoor moeite met hun draai vinden. Als eerste krulervaring kwam het niet tot zijn recht. Ik had gehoopt op een goed advies t.a.v. kapsel, styling en kleuring en nu mocht ik het allemaal zelf bepalen en ging ik met meer pluis naar buiten dan dat ik zelf zou stylen. Niet met een speciale krultechniek geknipt, geen goede styling. Ik vond het helaas een echte domper na 4 uur kapper.