2de keer dat ik bij Hanna Hairfashion kom.
Ik ben heel tevreden en kom zeker terug.
Hanna werkt heel professioneel en haar personeel is ook goed opgeleid. Nette kapsalon!
Styling door Michelle•Vrouwen kleuren
Els•30 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd een geweldige ervaring bij Hanna. Tot de volgende keer!
Styling door Hanna•
Vrouwen kleurenToon alles…
Maria•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Dit is de derde keratinebehandeling denk ik. Dik tevreden.
Ook tussendoor geweest om te knippen en silkpressen, ik rij er een uur en 15 minuten voor en dat is het echt waard!
Styling door Hanna•Keratinebehandeling
Dirani•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt, gezellige dames. Fijn om op deze manier een afspraak te maken en op tijd geholpen te worden.