Het was mijn eerste bezoek aan Lisa, maar zeker voor herhaling vatbaar. Ik werd heel gastvrij ontvangen en binnen de kortste keren zaten we te praten alsof we elkaar al jaren kenden. Ik voelde me meteen thuis.
Ze heeft eerst mijn haar uitgebreid bestudeerd, daarna lekker gewassen (met massagestoel!) en vervolgens prachtig geknipt en gedroogd. Kortom: een aanrader!
Styling door Lisa•Vrouwen knippen
Judith•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Always happy to see Lisa and to have a refresh! Bedankt!!!
Styling door Lisa•Vrouwen knippen
Katherine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede ervaring
Styling door Lisa•Mannen knippen
Onno•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Lisa en elke keer ga ik zeer tevreden naar huis. Dank weer!
Styling door Lisa•Kleuren - volledig
Fannie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Had a great haircut. Lisa really knows how to cut my hair