Hele fijne ontvangst en prettige behandeling. Ik kom hier graag!
Behandeling door Fatima
Afke•meer dan 5 jaar geleden
Heerlijk en netjes. Had zelf geen slippers bij me maar bij thuiskomst zat alles er nog keurig op. En mijn voeten zien er weer toonbaar uit. Heerlijk en ook heel veel keus in tijdstippen
Behandeling door Fatima
Lien•meer dan 5 jaar geleden
goede behandeling maar kille sfeer, was er ook erg koud.
Behandeling door Fatima
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Ik ben in deze salon geweest voor een hars beurt. De ruimte waarin dit plaats vindt is krap en onverzorgd. Het heeft niet de uitstraling en inrichting die je verwacht van een salon, voelt een beetje als een achteraf kamertje waarin dit plaats vindt.
Over de behandeling was ik ook minder tevreden, voor een deel van mijn benen duurde dit een uur, terwijl in andere salons gehele benen vaak max 45 min duurt.
Tijdens de hars beurt kreeg ik hars op mijn nieuw gekochte top. De medewerker verontschuldigde zich en adviseerde mij om de top thuis te behandelen en te wassen. Indien de hars er niet uit zou gaan kon ik contact opnemen en dan zou de top vergoed worden.
Via de site heb ik het contactformulier nadien ingevuld dat ik de vlek er niet uit kreeg. Ruim 2 weken kreeg ik geen antwoord. Aangezien het hoog zomer is, heb ik ondertussen zelf een nieuwe top gekocht er vanuit gaande dat de salon de top zou vergoeden (zoals toegezegd). Ik werd telkens niet terug gebeld en toen ik zelf nog 2 x probeerde te bellen werd er eindelijk opgenomen.
Dit is wat er gezegd werd over mijn klacht: 1. het contact formulier doet het niet. 2. het lag aan mijn telefoon dat ik geen contact met ze kon krijgen 3. een vergoeding van de top kon niet plaats vinden. 4.ik kon de top langs brengen zodat het schoongemaakt ging worden.
Hierop was mijn reactie; hier heb ik weinig aan, er is toegezegd dat ik het bedrag vergoed zou krijgen als ik het niet schoon kreeg na het wassen, ik hem mij gehouden aan de afspraak, de salon houdt zicht niet aan de afspraak. In het gesprek lag het allemaal aan mij 'jouw telefoon doet het niet goed, je hebt niet goed geluisterd, etc etc' maar uiteindelijk komt het er op neer, er is een kledingstuk kapot gegaan, een klant belt met een klacht en deze wordt niet naar tevredenheid opgelost en voor het bedrag van 25 euro van de top raak je een klant kwijt en heb je een slechte review.
Behandeling door Fatima
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Ik had een afspraak gemaakt via treatwell voor een massage maar toen ik op de afgesproken tijd aankwam waren ze gesloten.