Mooie zaak, lieve eigenaresse. Was blij met mijn haar, ze nam de tijd voor me en deed haar best om mijn wensen te vervullen.
Styling door Kapster •Opsteken
----•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben zowel voor de nagelbehandelingen als de kapster geweest. Ontzettend tevreden en prachtig resultaat elke keer.
Mijn nagels blijven uitmuntend goed zitten!
Maria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en eerlijk advies!
Styling door Hassy •Haaradvies
Eb•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Larica, dankjewel voor mijn mooie nagels. Zoals altijd geweldig en vriendelijk geholpen. Tot ziens weer!
Behandeling door Larissa •Builder gel manicure
Margriet K.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ook voor je wenkbrauwen ben je hier bij het juiste adres!