Prima contact, heel vriendelijke en welwillende kapper, ik kom steeds graag terug bij haar
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Barbara•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gedaan!
Behandeling door Rojan•Wenkbrauwen - threaden
Merel•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Top ervaring Hayestan salon top
Styling door Hayestan•Mannen knippen
Breta•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Always a great. Experience and results are good
Behandeling door Rojan•Wenkbrauwen - threaden
Zu•12 maanden geleden
Geverifieerde review
De kapper en plek en mensen zijn zo vriendelijk behulpzaam en zorgzaam met knippen en verzorgen van mijn dochter. Ik heb en ben echt heel blij en vooral mijn dochter als ze geknipt wordt. Ze gaan heel fijn om met kinderen en volwassenen! Professioneel, aardig en detail! Aanrader voor kinderen zowel de ouders!