Ema is een kapster met verstand van kappersvak en inlevingsvermogen. Zij voelt mensen aan. Heerlijke energie verspreidt zichzelf.
Styling door Ema•Kleuren - uitgroei
Mimount•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
It was my first time at the salon and I enjoyed it very much. The girls were all very kind and nice. Nabaa was very patient, helpful, nice and made me feel very comfortable in there. I'll be definitely going back again over and over 😊
Behandeling door Nabaa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Diana•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ema heeft heel secuur gewerkt, hierdoor zit de balayage er supermooi in. Ben er heel blij mee. Ze is daarnaast ook heel aardig, waardoor je je welkom voelt in de salon.
M’n wenkbrauwen doet ze ook perfect, ik hoef geen aanwijzingen te geven. Ze weet precies wat ze doet.
Behandeling door Ema•
Vrouwen knippenToon alles…
José•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Emma is so gentle and professional ! Thank you so much for my beautiful brows ! You really made me feel at ease with the threading and shaping it very well !
Behandeling door Ema•Gezicht threaden
Bernelee•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Amazing experience! They have a great eye for detail and really take their time. Very professional, thoughtful, and they listen carefully to what you want. My eyebrows were shaped beautifully,exactly the look I had in mind. She understood right away what I wanted, and the result is natural and perfect. Highly recommended.