Ema heeft heel secuur gewerkt, hierdoor zit de balayage er supermooi in. Ben er heel blij mee. Ze is daarnaast ook heel aardig, waardoor je je welkom voelt in de salon.
M’n wenkbrauwen doet ze ook perfect, ik hoef geen aanwijzingen te geven. Ze weet precies wat ze doet.
Behandeling door Ema•
Vrouwen knippenToon alles…
José•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Emma is so gentle and professional ! Thank you so much for my beautiful brows ! You really made me feel at ease with the threading and shaping it very well !
Behandeling door Ema•Gezicht threaden
Bernelee•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Amazing experience! They have a great eye for detail and really take their time. Very professional, thoughtful, and they listen carefully to what you want. My eyebrows were shaped beautifully,exactly the look I had in mind. She understood right away what I wanted, and the result is natural and perfect. Highly recommended.
Behandeling door Ema•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Dahlia•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
My daughter and I are in love with Emma - thank you for the wonderful haircut and the lovely treatment - we definitely come back ❤️
Styling door Ema•Vrouwen knippen
Samia•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Half uur gewacht voordat er iemand kwam. De behandeling is mislukt. Geen enkel resultaat zichtbaar. Jammer.