Deze kapperszaak is al lange tijd een zeer professioneel familiebedrijf, met een paar goede kappers erbij. De sfeer is uitnodigend en vriendelijk, super prijs - kwaliteit verhouding en altijd een feestje hier te zijn!
Frederike•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn lastige haar zit net als vroeger, weer helemaal goed.
blij dat ik weer terug ben
Voor allemaal een lieve groet...mariska
Mariska•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en altijd uitstekend geknipt 👍
Wim•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Manon doet mijn haar altijd vol zorg, detail en met liefde en aandacht. Ze is ook heel gezellig om mee te kletsen. De prijzen zijn ook redelijk en in verhouding met de kwaliteit van de behandeling.