Hartelijk verwelkomt. Goede uitleg. Professioneel.
Fijne behandeling. Alles als positief ervaren
Margreet•ongeveer 1 jaar geleden
heerlijk ontspannen
Linda •ongeveer 1 jaar geleden
Ik kom weer terug, was heerlijk 😁
Ghislaine•ongeveer 1 jaar geleden
Super leuke ervaring,personeel vriendelijk en mee denkend.Producten zijn heel fijn en ruiken zo lekker.
Tot snel weer!
Klaudija•ongeveer 1 jaar geleden
14 december afspraak gemaakt. Vanwege privé redenen heeft eigenaresse gebeld en vragen of het verplaats kon worden. Prima begripvol kan gebeuren. Afspraak naar 8 februari verplaats, dat is ruim 2 maanden later. Ook prima. 18 januari zelf afspraak van 8 februari naar 6 februari verplaats. Op 20 januari afspraak van 6 februari naar 31 januari om 12.30 uur verplaats. Afspraak stond open op website! 31 januari om 10:00 uur werd ik gebeld door de eigenaresse. Eigenaresse gaf aan dat ze nog aan het verbouwen is en nog niet open. 11 dagen geleden deze nieuwe afspraak gemaakt, afspraak stond open de website verteld eigenaresse dat ik morgen 1 februari kon komen. Ik was natuurlijk geïrriteerd, gezegd dat dit niet kon. Eigenaresse gaf aan dat ze niks aan kan doen vanwege verbouwing en privé omstandigheden, veel stress etc.. in het leven gebeuren nou eenmaal zulke dingen. Mij vertellen dat ik het niet begreep wat ze bedoelt op een geïrriteerde toon. Geen probleem geld terug dan maar. Afgesproken via tikkie en zsm overmaken. Duurde dus wel heel lang met overmaken. Mw gebeld 3 x heeft mij weggedrukt. Mw bericht ook dit genegeerd. Rond 19.30 uur in de avond nogmaals gebeld , man van mw nam op. Gelukkig kreeg ik een begripvolle man die mij beloofde om voor 22.00 uur in avond mij aanbetaling kon terug krijgen. Zo onprofessioneel van de eigenaresse! Geïrriteerd praten dat ik het niet snapt en tijd voor nemen om mijn aanbetaling terug te betalen, wat in 10 seconde gedaan is via tikkie!