Ik had een afspraak om 16:00 uur voor een pedicure. Helaas werd ik pas om 16:30 uur in de wachtruimte opgehaald en moest ik alsnog in de pedicurestoel tot 16:45 uur wachten voordat ik behandeld werd. Helaas moest ik de dame die mij behandeld heeft enorm veel instructies en aanwijzingen geven over bv. het vijlen en lakken van m’n nagels.
Tussendoor moest ik ook steeds lang wachten voordat ze door ging met de volgende stap van de behandeling. Uiteindelijk verliet ik pas om 18:45 uur!!! ontevreden de salon. Toen ik aangaf niet tevreden te zijn over de prijs-kwaliteit verhouding en het lange wachten, kreeg ik de reactie “het is zomer”. Ik werd verder niet gecompenseerd, op €2,- na omdat ze de verkeerde prijs op de website hadden vermeld en ik ze hierop heb geattendeerd…
Mijn pedicure heeft dus een tijdsbestek in beslag genomen van 16:00 tot 18:45 uur?!
Rebekka•5 maanden geleden
Loved the service
Behandeling door Arisa•Pedicure
Shreya•5 maanden geleden
De behandeling was super fijn en Arisa was heel lief. Ze heeft zorgvuldig me voeten behandeld. Boek weer graag bij haar
Behandeling door Arisa•Pedicure
Fayza•5 maanden geleden
Met het boeken van de afspraak ging het niet helemaal lekker. Ik kreeg 3 mails met verschillende tijden. En men dacht dat ik voor manicure kwam terwijl het pedicure was.
Maar met de behandeling zelf heel blij, nagels zijn prachtig gedaan, ze hebben veel kleurtjes, het is een mooie en nette salon, aardige medewerkers en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Deze salon zit boven een Vietnamees restaurant in de Markthal, maar je moet dus via het restaurant naar binnen/boven en dat was ff zoeken omdat het nergens stond aangegeven...
Tip: maak wat duidelijker waar jullie gevestigd zijn en waar de ingang zit.