Do was weer en is geweldig! Haar expertise, haar geduld, haar persoonlijkheid en zoveel meer valt hieronder. Blij met mn haar, blij dat ik terecht kan bij jooze. Sfeer is relaxt, er is altijd aandacht voor iedereen, ze weten wat ze doen, je kan je haar met een gerust hart aan hen overlaten. Eigenaar is het zonnetje vd zaak…. Zo word je ook benaderd, correct, relaxt, attent, met respect en met warmte… fijne plek, om te spenderen… kan niet anders dan hen waarderen.
Styling door Do•
TonerToon alles…
Jay•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed bij Do. Kleur is weer opgefrist nadat het gelig was uitgevallen door de zon
Styling door Do•
TonerToon alles…
Ginger•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een feestje en altijd weer met een mooie bos krullen naar huis 😍
Styling door Do•
Kleuren - volledigToon alles…
Kim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dik tevreden 😍
Styling door Rodney•Kleuren - uitgroei
Marcia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Laat al jaren mijn haar knippen door Do. Mijn haar groeit echt beter sinds ik bij haar knip.