Super vriendelijke mensen, hele gezellige sfeer. Haar is perfect! Precies wat ik wilde ❤️
Vrouwen knippen
Elise•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very excited about my hair! We discussed my ideas and I showed some pictures and Jorindel translated this into such a flattering haircut. Still getting excited about it a few weeks later :)
Styling door Jorindel•Vrouwen knippen
Tina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk mijn vaste kapster gevonden! Zij heeft de tijd genomen om te achterhalen wat mijn wensen precies waren, dacht mee en legt goed uit welke stappen ze zal nemen. Daarnaast een hele vriendelijke en ervaren styliste. Ik ben ontzettend blij
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed zoals altijd! Vriendelijk, komt met suggesties en denkt met je mee.
Mannen knippen
Maarten•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I'm so excited about my new haircut and colour! It completely refreshed my look. Thanks for Itacy!