JP Hairstyling Reviews

Jan Pieter Heijestraat 89, 1053GM Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
6110 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Aardig, efficient en luisteren goed naar je! Top!
Ik kom al jaren bij JP Hairstyling en bij Mariam; ik ben heel blij met haar! Ze knipt uitstekend en is altijd gezellig en vrolijk. Een echt een aanrader dus.
Direct na het overhaast verlaten van de salon, krijg ik een mail met het verzoek mijn ervaring bij JP Hairstyling te beoordelen. Even drie keer ademhalen zou wellicht beter zijn, maar met de ervaring nog vers op mijn netvlies, schrijf ik dan maar direct iets. Het begon wat mij betreft goed: ik kon op korte termijn terecht, de salon ziet er keurig uit, de ontvangst is erg vriendelijk en er wordt koffie/thee aangeboden. Drie slokken lauw water geserveerd in een kartonnen bekertje, maar toch, ik vond het gastvrij. De kapster (die zich niet voorstelde maar vermoedelijk Sandy heet, volgens de bevestigingsmail die ik kreeg) denkt mee over het gewenste resultaat en gaat geconcentreerd (want in stilte) aan de slag. Ze lijkt me lief en kundig, dus ik zit er lekker ontspannen bij. Gewassen wordt er niet, ik gaf aan dat ik mijn haar vanochtend heb natgemaakt onder de douche en blijkbaar is dat genoeg, want ze gaat direct met de plantenspuit in de weer. Af en toe afgeleid door binnenkomende klanten, knipt ze rustig door. Na 20 min in doodse stilte (wat ik prima vind, ik ben geen fan van de "en waar ga jij naartoe op vakantie"- conversatie) te hebben doorgebracht, is ze klaar. De föhn wordt er kort naast gehouden en klaar. Ik vraag voorzichtig of er nog een een klein stukje vanaf kan aan de achterkant, want mijn wens (haar moet nog in staartje kunnen) lijkt ook dan nog wel in vervulling te kunnen gaan. Aangezien haar volgende klant al een kwartier binnen is, zij het veel te vroeg, voert deze vraag de druk begrijpelijk op. Hoeveel dan?! Ik zeg dat 1 cm prima is, gewoon een klein stukje. "Jij wilde een staartje kunnen, maar dat wordt dan los dragen", wordt er opgemerkt. Ik voel me direct schuldig want dit is service die blijkbaar niet meer geboden wordt, voor EUR25. Ze begint overhaast te knippen, ik zie stukken van 3 cm op de vloer verdwijnen en nadat een collega een duidelijk dubbelzinnige opmerking maakt over wat zich afspeelt ("Oeh koud hier..."), heb ik spijt als de gekortwiekte haren op mijn hoofd dat ik niet gewoon ben weggegaan na die eerste poging.. Ze werkt, vakkundig maar gehaast, de rest van het haar af met plantenspuit en schaar, en sluit af met de mededeling dat het tijdens het knippen wel genoeg is opgedroogd. Dus blijft de föhn deze "poging 2" in de lade. Ik zag dit zelf nog als onderdeel van "poging 1", ben van andere salons gewend dat kapper en klant samenwerken om tot een bevredigend eindresultaat te komen. Maar ze staat al bij de kassa en zonder enig oogcontact wordt me nog een prettige dag gewenst. Als ik m'n jas aantrek en gedag willen zeggen, staat Sandy al met haar rug naar me toe de vloer aan te vegen. Vond ik jammer. Mijn conclusie op basis van deze exact 30 minuten durende ervaring: vriendelijke kappers, mooie salon en erg goed geprijsd voor een half uurtje knippen. Verwacht niet teveel en je gaat tevreden weg. Mijn indruk van het eindresultaat is nu niet al te positief, maar ik zal het eerst zelf moeten wassen, föhnen en stylen om het goed te kunnen beoordelen (en godzijdank kan mijn haar toch nog wel in een staartje de komende weken...)
Toon reactie salon...
Prima!
Mooie trendy salon!