De medewerker die mijn fullbody heeft gelaserd heeft, heeft mijn fullbody niet in de juiste volgorde gelaserd, het was niks anders dan FRANSE SLAG, er zijn stukken overgeslagen. De medewerker was in de tijd al laat om mij te behandelen, dit kan een keer gebeuren, als dat niet genoeg was, is dit ook van mijn lasertijd afgegaan, uit eerdere ervaringen had de lasertijd 50 tot 55 moeten bedragen i.p.v. 35 tot 40 minuten. Ook heb ik aangegeven niet meer door de medewerker geholpen te willen worden in de toekomst. Dit was vandaag mijn inmideels 15de laserbehandeling i.v.m. donkere huid. Alle 14 keren dat mijn fullbody is gelaserd is dit altijd goed gegaan. Inmiddels weet ik ook wel hoe echt laseren aanvoelt en hoelang een gemiddelde behandeling duurt om fullbody te laseren. Ook verwijderde de medewerker de gel niet van de huid na het laseren van de plek, de hele behandeling zat ik onder de koude gel.
Beste medewerker die mij heeft gelaserd: je was alles behalve goed!! Je hebt mij niet gelaserd zo als je dat had moeten doen!!
Priya•10 maanden geleden
Ik heb met een ervaren medewerker gezeten Vlot informatie gekregen vervolgens een afspraak ingepland voor een eerste behandeling. Super!
Günay•10 maanden geleden
Fijne gezichts behandeling gekregen.
Helma•10 maanden geleden
Ik had een intake + proefbehandeling voor de laser behandeling. Ik voelde mij erg gehaast tijdens de afspraak. Ook kon ik niet kiezen tijdens het maken van de afspraak voor welke plek ik de proefbehandeling wilde. Tijdens de afspraak werd mij verteld dat ik had gekozen voor de oksel wat wel een pijnlijke plek is. Maar daar had ik dus helemaal niet voor gekozen. Ook werd er verteld dat ik een mail zou krijgen met de nazorg instructie en informatie maar ik heb geen mail meer gehad