Klantvriendelijkheid, wat is dat?
Bij binnenkomst al onduidelijk wat mevrouw probeerde duidelijk te maken. Vervolgens werd er onderling in een vreemde taal gecommuniceerd, waarna vervolgens mevrouw zelf in de massagestoel gingen zitten en met haar mobiel in de weer ging.
Niet voor herhalingvatbaar bij deze zaak
Imke•meer dan 8 jaar geleden
Voor de 2e keer hier mijn solar nagels laten zetten. Zeer netjes en secuur gezet. Er werd echt de tijd voor mij genomen en het resultaat mag er zijn. De dames van Le Oriental zijn heel vriendelijk en gaan vakkundig te werk.
Kim•meer dan 8 jaar geleden
Mijn manicure viel tegen, misschien had ik er teveel van verwacht.
Ten eerste moest ik een poos wachten voor ik aan de beurt was, terwijl ik een afspraak had. Ten tweede waren de tafel en het kussentje voor mijn handen nog vies van het vijlsel van de vorige persoon, dat vond ik erg onhygiënisch. Verder waren wel meer dingen niet schoon en dat gaf mij een ongemakkelijk gevoel. Ten derde had ik het idee dat het personeel vrij slecht Nederlands kon en ze praatten steeds met elkaar in een andere taal en weinig met de klant, soms stopten ze zelfs om even omgedraaid op hun stoel te praten. Er werd ook weinig gecommuniceerd over wat ze precies deden, maar ze deden gewoon hun ding, terwijl ik het persoonlijk fijn vind om te horen 'ik ga nu je nagels vijlen' of 'ik ga nu je nagelriemen wegduwen' of iets dergelijks.
Positief was dat ik zelf een mooie kleur nagellak kon kiezen en deze zat erg mooi op mijn nagels.
Voor mij wegen de negatieve dingen niet op tegen de positieve, dus ik zou een volgende keer niet mijn geld uitgeven in deze salon.
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Mooie nagels, mooie wimpers en lekkere thee ook!
Michelle•meer dan 8 jaar geleden
De salon is qua ambiance oké, je moet er niet veel van verwachten. MAAR het personeel werkt snel en de service is goed! Je voelt je snel op je gemak.