Vriendelijk personeel! Victoria heeft mij gekleurd en geknipt. Echt geweldig mooi resultaat! Dit was mijn 2e bezoek en ik blijf zeker terugkomen. Echte vakmensen!
Vrouwen knippenToon alles…
Sandy Winkel-Jacobs•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
It is really cool . I live in Amsterdam and I come to them every week ❤️Good luck brothers❤️❤️
Styling door Fadi•
Mannen knippenToon alles…
Hamod•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience, from entering the place to the haircut itself