De behandeling is top en de dames zijn super lief en zorgzaam
Behandeling door Maryam•Pedicure
Rossaria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn ervaring was helaas niet goed. Ik had zowel een pedicure als een manicure laten doen, maar het stelde teleur. Ze zette mijn handen en voeten in het water, knipte mijn nagels en deed een klein beetje scrub, maar dat was het. Het was erg minimaal en voldeed niet aan mijn verwachtingen. Bovendien leek de dame die me hielp onervaren.
Behandeling door Maryam•
PedicureToon alles…
YaSa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Efficiënt is het juiste woord voor deze ervaring. Heel tevreden stond ik snel weer buiten👍😃
Styling door mahsa•Vrouwen knippen
pala•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure, vriendelijke mensen.
Behandeling door Maryam•Pedicure
Merel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ontvangst. Fijne stoel (massage) en prettige prettige pedicure behandeling!!
Ik zou zeker nogmaals gaan.