Marie-Lou, is een geweldig en ervarende kapper van Hilversum. Ben vaak kapesalons in Hilversum geprobeerd omdat ik opzoek was naar een ervarende kapsalon uit eindelijk kwam ik Marie-Lou tegen. Is echt een aanrader.
Styling door Luay•Mannen knippen
Reza•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt er altijd fantastisch goed geknipt en je krijgt koffie vooraf dat je geknipt wordt en Luay en Marielle zijn heel deskundig en ook heel erg vriendelijk en gastvrij naar hun klanten.
Styling door Luay•Mannen knippen
Michael•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden met Luay! Professioneel én gezellig.
Styling door Luay•Mannen knippen
Sietse•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wij gaan altijd naar Mariella. Ze is geweldig, als kapster en met de kinderen. De kinderen gaan graag want ze krijgen alle aandacht! Ze maakt vlechtjes als de kids dat willen. Heel fijn! I