Een verwen momentje voor jezelf met een top resultaat
Styling door Mirjam•Vrouwen knippen
Corrie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Al jaren mijn vaste kapster en kapsalon 👍👍💋
Styling door Mirjam•Kleuren - volledig
Judith•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel gezellig en altijd tevreden naar huis
Styling door Debora•
Kleuren - volledigToon alles…
Els•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke kapperszaak, met professionele kapsters.
Leuke meiden, die wel van een dolletje houden.
Geven goed advies en denken met je mee over je kapsel en kleur
Styling door Debora•Kleuren - volledig
Linda•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Nu al enkele keren hier geweest. Wil nooit meer een andere kapper . De kapsters zijn professioneel en hun ervaring geeft me vertrouwen. En het is er heel gezellig, vriendelijk en vrolijk. Ik kom er dus graag.