Super fijne kapsalon, 2e keer hier met mijn dochter van 5 na verschillende salons is dit toch echt onze favoriet en komen er hier heel graag terug. Lieve spontane dames, kundig, en ontzettend vriendelijk.
Styling door Edna•
Vrouwen knippenToon alles…
Pauline•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Een verwen momentje voor jezelf met een top resultaat