ik heb mijn acrylnagels laten wegvijlen en ze heeft een hele hoop van mijn eigen nagel weggehaald waardoor ze nu heel dun en fragiel zijn. online afspraak gemaakt maar ze waren nog bezig met 2 andere klanten waardoor ik moest wachten. ik moest zelf mijn nagels wassen na het vijlen. ze waren helemaal kapot en scheef, ik heb ze later nog zelf verzorgd.
weinig communicatie, geen engels of nederlands
Behandeling door khanh•Kunstnagels opvullen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Pedicure
Behandeling door khanh•Gellak pedicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Had een afspraak om 11.30 uur voor een uur pedicure en gellakken. Was uiteindelijk om 11.50 uur aan de beurt en om 12.20 kon ik afrekenen! BELACHELIJK!!! Er werd mij verteld dat er geen sprake was van eelt en dus niet langer nodig was. Waarom ik wel heb moeten betalen voor een uur en maar 30 min behandeling heb gehad is mij niet duidelijk???.
Daarnaast werd er amper gecommuniceerd waardoor ik mij niet op mijn gemak voelde. Daarbij was de geur in de salon vies! 1x en NOOIT weer!!!
Behandeling door khanh•Gellak pedicure
Henrieke•meer dan 4 jaar geleden
Goed opgevuld het is alleen goed te zien dat het is opgevuld.
Behandeling door khanh•Kunstnagels opvullen
Marijke•meer dan 4 jaar geleden
I went there for the first time and I was received on time (even a bit earlier) by very friendly and professional specialists. My treatment was spotless (no cut, gentle and fast). The corona measures are well implemented (plexiglas, washing hands, social distance etc).I will definitely come back.